|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att köpa en lättare GDS projekt o har funderat på denna Länk . Funderar lite vad kan det vara för fel... Finns ju 2 bränsle pump så det kan vara något värre om inte säkring/ar (hehe)... Hörde att gamla V12 i E32 lider av elektroniskt fel men kommer inte ihåg vad det var för något. Någon med teori? BMW - Beroende Med Wilja! | |
|
Jag har mailat säljaren men inte fått något svar. har du haft kontakt med honom? Det står ju ingenting om hur felet yttrar sig, tomt batteri? ingen soppa? kass startmotor? Sedan finns ju alla spännande E32 750 fel också... /Mats J |
|
|
För 1000kr är det ju lätt värt som reservdelsbil om inte annat. Hade det varit en E38 hade jag köpt den direkt! Dessutom är det ju inga pengar att prata om ifall du vill ha ett litet projekt. Går det i diket, så är det väl bara att slakta ur några grejjer och sälja för att få igen pengarna och sen skrota den. |
|
|
Jag har inte ringt eller mailat säljaren än, tänkte kolla med andra kuninga i fall om det rör sig om en dyr reparation. En 1000 lapp är inget men jag har inte mekat mad V12 tidigare så det blir ny erfarenhet för mig o skulle det gå helt åt skogen så finns det en del goa delar! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
1000 pix verkar osannolikt billigt, finns den på riktigt är det bara och köpa endast generator är väl värd en tusing. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Det verkar vara ett skämt! "Den här numret är avstängd för inkommande samtal",,, BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.