|
|
|
|---|---|
|
Äger en Bmw 316i -93. Den jag köpte den av säger att det är en E36:a, men grabbarna i gänger säger att det är en E30 ? Någon som kan säga vilka man ska lyssna på med tanke på att jag inte vet 100% själv längre. | |
|
lägg upp en bild på den elelr gämför i modellgoiden som finns här Länk sp ska du se av de e för nån. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Är det en sedan så är det en E36 och är det en kombi så är det en E30. Men som JajsEn skriver, jämför i modellguiden i menyn till vänster. | |
|
Tack så mkt, såg inte att de fanns något sådant, då jag är rätt ny här på sidan. kom fram till att det är en E36:a :) Tackar så hjätligt för hjälpen. =) |
|
| Du får väl skratta dina kompisar rakt i ansiktet om de ska dra e-koder men inte ens vet vad som är vad :) | |
| enkelt.. har den runda lysen fram e30.. rektangulära så är det e36 :P | |
| Ska man vara petig så har den väl inte rektangulära lysen, utan runda lysen bakom ett rektangulärt täckglas... | |
| hehe a du har rätt clubsport.. menade förstås hela kykinsatsen eller täckglaset | |
| känns ärligt som e30 och e36 inte har så mycket likhet i sig men visst om man inte är så insatt i bilen så visst då kan man väl ta fel men då skulle jag nog hellre va tyst.=P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.