|
|
|
|---|---|
|
Har nu bestämt mig för att köpa en 120d coupe, tycker dom är riktigt snygga. Men varför finns det nästan inga beggade? är dom så ruskigt bra så alla behåller dom :( Enda vettiga jag hittat är en 123d coupe fast det är ju fel motor... finns det ingen som vet av en 120d coupe alpin vit eller silver / lemans blå? Länk Den här är ju ruskigt fin...men vit bil är nog nått man ska undvika...sen känns 123d inte lönt då man får samma prestanda med ett chip på 120d. har kikat på blocket & byt bil sen givetvis autopower...tips på fler sidor att hålla utkik efter? | |
Ghost Rider |
kolla på www.bytbil.com |
| har ju kollat där? | |
Ghost Rider |
på www.bmw.se dom har ju beg bilar |
|
Jag hade satsat på en fabriksny bil. 1-serien har extremt bra andrahandsvärde varför det inte är så lönsamt att köpa en begagnad. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| en fabriksny 120d coupe går väl på dryga 380 tusen med all utrustning jag vill ha...tyvärr =/ | |
| tror itne dem beggade finns ute än då modellen inte funnits så länge.. funderat på att importera från tyskland?? | |
|
Kalle> Vill du utveckla din analys av 1-seriens andrahandsvärde? Syftar du på att 120d m-editionbilarna fortfarande säljs till snorhöga priser jmf med nypris? mvh |
|
|
Kalle: Att 1-serien har extremt bra andrahandsvärde kan jag inte hålla med om... sålde själv min 120d som 1,5 år rasat ca 55000:-, tycker inte jag är bra andrahandsvärde, snarare "normal" värdeminskning... Såg häromdagen en 120d -08 (M-pkt, advantage, comfort, Xenon, 18tum) en firma sålde för 235... det kallar jag värdeminskning! |
|
| makkeh: har du länk till den bilen?? | |
| Köp en 120d Hatch "halvkombi" tills priserna på Coupen faller. I dags läget är dom för dyra, hur man än vänder på det så känns det som att man kan få så mycket mer för pengarna en Coupe kostar. | |
|
vad menar du med hatch? Länk typ den där modellen? |
|
| A precis, satsa dock på faceliften. Jag har en Alpinvit 120d M 07 till salu. Se blocket. 255k | |
|
Hatchback = Halvkombi = Alla vanliga 1-serier förutom caben och coupén. //Lövet |
|
| tycker dom "vanliga" 1 serien är så fula....ser ut som dom glömt nått...nästan lite golflik. | |
| Jag håller med, ! serie coupe är nästan lika snygg som 3-sserie coupe, och det är inte dåligt:) Men satsa på den bil du tycker är snygg så blir du nöjd. Bra val förresten:) | |
|
Fick massor med bra kritik på min bil när jag hade 19" CSL. Länk |
|
|
snyggt med csl fälgar....dom eller bbs challenger verkar va grymt nice! vad menar du med "när jag hade 19" CSL"? |
|
| Jag hade 19" CSL på min 120d 3-d men har nu sålt dom då jag ska byta bil. | |
|
Jag tycker 3d/5d borde komma som 35:a. Sjukt mkt snyggare än coupén enligt mig. More: Vad ska du skaffa? |
|
|
bmw_jerry: Annonsen låg ute i några dagar bara, inte så konstigt med det priset:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.