|
|
|
|---|---|
|
Har inte testat i bilen men väl på andra enheter, dockningsstationer, fjärrkontroller osv. Men hur är det med Icelink i bilen som funkar för gamla iPod, funkar den även med iPod Touch, förutom hållaren osv? FP | |
| Det funkar med min iPhone, så då borde det inte vara några problem med iPod Touch heller. | |
|
OK. Stackars dig som måste dras med denna problemprodukt...) Skämt åsido, helt riktigt, det är ju i stort sett samma produkt, frånsett den lite åldriga 3G-modulen från Infineon.. Men själva produkten och gränssnittet är helt suveränt. Då får jag hacka hållaren i bilen lite så att båda spelarna jackar in. FP |
|
| 2G om jag får be :) | |
|
OK, då har du nog en rätt prisvärd produkt. Inte hade jag haft nåt emot en telefonfunktion i min pod men till det priset som de tar ut här i SE för den nya och med tanke på problemen... njaaae. 32Gb inköpt i Japan för en bra bit under våra fantasipriser.. jag är rätt nöjd...) FP |
|
|
Testade just funktionerna i Icelink med iPod touch. Funkar precis lika bra (eller illa..) som för gamla iPod. Laddning av spelaren, styrning med rattknappar, låtnamn i displayen osv funkar. Illa dock att displayen inte visar åäö osv, samt att man har en knepig lösning med CD 1-5 och setup under CD6 osv. Rätt lång fördröjning ibland vid knapptryck och ibland kommer dispalyen före och ibland efter spelaren när man trycker osv. Därmed nästa fråga: Finns det nån s/w uppgradering för Icelink som funkar bättre, nån som testat? Jag vet att det fanns tidigare, fick aldrig denna att funka så jag kör fortfarande på ursprungsversionen. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.