|
|
|
|---|---|
|
Mitsubishi Evo 9 - 2007 VS BMW M3 E46 SMGII - 2002 streetrace Evon är steg 1 trimmad från JRM och har 380hk och 480nm i vrid, finns bromsningspapper. BMW:n är orginal och har 343hk och 365nm. Testet består av 2 sträckor, En rullande start från 40 km/h Och en rullande start från 100km/h Här är länken : Länk | |
|
Bra snurr i evon där ;) |
|
| verkligen bra fart i evon | |
| Dom där steg-1 trimmade Evo/STIs ska man verkligen passa sig för! :) Går sjukt bra! | |
|
även med en CSL får man passa sig om det är autotech steg1+ man möter Henrik |
|
| Vad kostar det där trimmet i Evo:n? Den gick riktigt bra! | |
G3kkOM3 |
EcuTek Fas 1.2 CT9A Information: Samma som Fas 1.1 fast med avgassystem i rostfritt stål hela vägen från turbo till slutrör samt öppet luftfilter. Effekt/vrid: EVO VII: ca 340hk/450Nm EVO VIII: ca 360hk/475Nm EVO IX: ca 380hk/500Nm Specifikation: EcuTek installation och individuell programmering med bredbandslambda etc. HKS 3" Silent Hi-Power cat-back avgassystem (högglanspolerat rostfritt stål) Perrin 3" Frontpipe (högglanspolerat rostfritt stål) JRM 3" katersättningsrör Walbro 255l/h bränslepump HKS Iridium tändstift HKS SPF Reloaded luftfilterkit Tidsåtgång: Ca 2 dagar Pris: 30.900 kr Ev. tillägg för 3” race-katalysator: 3.000 kr Eller snikvariant ! Effekt/vrid: EVO VII: ca 340hk/450Nm EVO VIII: ca 360hk/475Nm EVO IX: ca 380hk/500Nm Specifikation: EcuTek installation och individuell programmering med bredbandslambda etc. HKS 3" Hi-Power cat-back avgassystem Perrin 3" Frontpipe (högglanspolerat rostfritt stål) JRM 3" rostfritt Katersättningsrör Walbro 255l/h bränslepump HKS Iridium tändstift HKS Super Hybrid panelfilter Tidsåtgång: Ca 2 dagar Pris: 28.900 kr Ev. tillägg för 3” race-katalysator: 3.000 kr |
|
Bra tryck i evon! Mvh Johan |
|
|
Förlåt mej vänner...Men jag gjorde snedsteget att köpa mej en sprillans ny Evo 9 i februari 2007.. Visst, bättre allround bil får du leta efter.. Visst,dom är grymt snabba med lite trim.. Men det är fortfarande min blivande fru som kört flertalet av milen i Evon!! Det finns inte mycket som slår den där äkta BMW KÄNSLAN.. Jag har roligare i min M3a..:) |
|
|
Kan nästan tänka mig detta! Mvh Johan |
|
|
Gjorde samma "fel" jag också. Köpte mig en Subaru Impreza WRX STi "Petter Solberg" -05. Sjukt rolig bil att köra med grym väghållning härligt acc osv men det slår inte den äkta BMW känslan. Nu efter ca 500 mil med den så saknar jag all lyx jag hade i min 330iM e46, komforten och det härliga ljudet från sexorna. "Subban" är för övrigt till salu så köp den, så att jag istället kan köpa mig en M3 e46 ;') |
|
| Vad kostar Mishihischin? | |
|
Jag betalade 29500 euro för en ny Evo 9! Mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.