|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har en 328i Automat från år 1996, och jag funderar på att sälja den nu, och jag skulle behöva ha hjälp med att sätta pris på den innan jag sätter ut en annons...lite fakta om bilen nu då Bmw 328i Aut -96 Bostongr. metallic sport-stolar och helskinn Ac stora färddatorn 18" BBS fälgar SoV däck economi&sport-läge avtagbart drag mm.mm bilen är välvårdad och tvättad och vaxad regelbundet, sätena är regelbundet behandlade, ser faktiskt mkt bra ut, inte sönder stylad som de flesta andra bmw, jag kan maila en bild på den om så önskas, för jag vet inte hur man lägger upp en här, snälla hjälp mig så gott det går med att värdera den på ett ungefär vad jag skulle kunna begära... tack på förhand /Jimmy | |
| Hur är det med servicebok och hur långt har den rullat? import? | |
|
ah just det, det glömde jag visst, den har rullat ca 21 000 tror jag, och service boken är regelbundet stämplad och ifylld tills för ca 2 år sedan... |
|
|
Jag skulle tippa på 35-38" +skinn, ac -bostongrön, automat Lycka till! |
|
|
Skulle bara vilja protestera mot häxjakten på våra gröna bilar!!!!! :-) +: sportskinn, ac, bostongrön, 18' BBS, servicebok - : aut, draget /Magnus Bostongrün: Länk |
|
| Haha...Personligen gillar jag gröna bilar skarpt, har ägt en dito E30 cabbe. Dock vet jag att de inte gillas av den stora massan. Men som sagts tidigare det behövs bara EN köpare ;) | |
|
Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
skulle också vilja protestera, trots lite gammal tråd. Jag skulle gärna vilja ha en just bostongrön och automat :) Och hur kan drag vara negativt i prisbilden? Beror det på lådans slitage? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.