|
|
|
|---|---|
|
Hur kopplar man ur antisladd / spinn ur 750 2006 Blir tokig snart.. Petter | |
| Det ska du kunna göra med i driven om du söker i menyn.Länk | |
| Jag hittar det inte, under settings? | |
|
Hej och välkommen! Högklassigt val av vagn. Högklassig körning, rekommenderas varmt: Länk Trevlig helg. Asken |
|
|
Om du nu är seriös med din fråga: Snett ner åt vänster hittar du settings där finns det dtc, tryck ner den så kommer en gul lampa tändas i panelen, sen är det bara att leka av sig. |
|
| Så här står det i manualen,välj settings,välj dsc o bekräfta dsc är frånkopplat ,kontrolllampan i infodisplayen lyser ständigt.När dsc systemet är frånkopplatt är även dtc systemet automatiskt avaktiverat,i detta fall genomförs inga stabilitets och drivkraftsingrepp på motor och bromsar.Länk | |
| Tack Grabbar, Nu ska jag ut o prova, min polare steamade upp mig med sin AMG vid rödljusen igår och känner att jag inte kan vara sämre | |
| släppte inte riktigt som jag hoppats, men men hittade iaf knappen | |
|
Något tung bil kanske... å andra sidan lär ju "driften" bli lite över det normala. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| Min släpper i allafall fast de är synn o latja med en sånn bil tycker jag.Länk | |
| Visst slut på leken.. | |
| Det är klart att du skall köra så att det ryker. Det bästa med en antispinnfunktion är att det är urkopplingsbart. På vissa BMWmodeller stryper den effekten redan vid normal acceleration på torr asfalt. Upplevde detta i en 850CSI för många år sedan./ Den gasglade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.