|
|
|
|---|---|
|
Det här med design kan man ha många uppfattningar om. M-paketet har många fördelar men också en bakdel, och det är just "baken" Tycker att den förstör linjerna. Förstår inte heller att den inte är lackad i bilens övriga färg. Dock skulle jag gärna vilja ha M-fronten. Det sägs ju att smaken är som baken? Länk | |
|
Kan bara hålla med! Diffusorn är inte vacker, iaf inte i gråsvart plastutförande. Fast på din svarta bil hade det inte stuckit ut så mycket. Men det kanske är tur att du inte har M-front, för jag tror inte de svarta performancenjurarna finns till den men de gör sig ju finfint på din bil! |
|
|
Jag tyckte inte om baken i början men efter att ha köpt en 1:a men M-paketet så gillar jag den mer och mer. Håller med föregående att varför lackar man inte den delen också? Jag såg en vit 1-serie med M-paket som hade lackat den grå plasten svart....blev jäckligt läckert! Annars är 1-seriens M-paket nästan det snyggaste M-paket som sitter på BMW idag. 3-seriens tycker jag inte alls ser lika bra ut, det skulle vara 5-seriens M-paket, det är riktigt nice... Min sambo låg bakom mig med 1:an och när man ser den i backspegeln ser den både låg och farlig ut, särskilt i svart och med dom snygga xenon lysena... Länk Länk Vem har sagt att Miljöbilar måste se tråkiga ut =) //K |
|
| Ja jag funderar på att lacka min svart, diffusorn är det enda på bilen som är grått, alla andra svarta partier är i högglans på min bil. Alternativt köpa "performance" diffusorn i kolfiber, den är avgjort svartare och högglansig i finishen, men den kostar nog avsevärt mer än att lacka den som sitter där. | |
|
jag gillar faktist baken på m-paketet.. doch är den mkt snyggare på coupen Länk även fronten e snyggare på coupen.. den borde gå att sätta på 3 och 5-dörrars bilarna |
|
|
Jag är så tråkig så jag säger att en äkta M-bil är kvalitetsbak. Helheten ungf. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.