AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.791

M-baken, vacker, mindre vacker?

Ur
184
Urma
118d -08
Det här med design kan man ha många uppfattningar om. M-paketet har många fördelar men också en bakdel, och det är just "baken" Tycker att den förstör linjerna. Förstår inte heller att den inte är lackad i bilens övriga färg. Dock skulle jag gärna vilja ha M-fronten.

Det sägs ju att smaken är som baken?

Länk
Kan bara hålla med! Diffusorn är inte vacker, iaf inte i gråsvart plastutförande. Fast på din svarta bil hade det inte stuckit ut så mycket.
Men det kanske är tur att du inte har M-front, för jag tror inte de svarta performancenjurarna finns till den men de gör sig ju finfint på din bil!
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Jag tyckte inte om baken i början men efter att ha köpt en 1:a men M-paketet så gillar jag den mer och mer. Håller med föregående att varför lackar man inte den delen också? Jag såg en vit 1-serie med M-paket som hade lackat den grå plasten svart....blev jäckligt läckert!

Annars är 1-seriens M-paket nästan det snyggaste M-paket som sitter på BMW idag. 3-seriens tycker jag inte alls ser lika bra ut, det skulle vara 5-seriens M-paket, det är riktigt nice...

Min sambo låg bakom mig med 1:an och när man ser den i backspegeln ser den både låg och farlig ut, särskilt i svart och med dom snygga xenon lysena...

Länk
Länk

Vem har sagt att Miljöbilar måste se tråkiga ut =)

//K

em
538
emilsson
i4 M50 -22
Ja jag funderar på att lacka min svart, diffusorn är det enda på bilen som är grått, alla andra svarta partier är i högglans på min bil. Alternativt köpa "performance" diffusorn i kolfiber, den är avgjort svartare och högglansig i finishen, men den kostar nog avsevärt mer än att lacka den som sitter där.
jag gillar faktist baken på m-paketet.. doch är den mkt snyggare på coupen
Länk även fronten e snyggare på coupen.. den borde gå att sätta på 3 och 5-dörrars bilarna
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jag är så tråkig så jag säger att en äkta M-bil är kvalitetsbak. Helheten ungf.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.