|
|
|
|---|---|
|
Länk Som rubriken lyder, nån som vet något om denna special vagn? Vågad färg, jag vet... Tacksam för all info. ///Tobbe | |
| Vet inget om bilen mer än att priset var riktigt optimistiskt med tanke på ålder, mil, styling och färg. Han lär nog bli sittandes med den bilen ett bra tag om det inte dyker upp en person som inte är insatt i prisbilden. Om du kan tänka dig att lägga till ytterligare 10-15kkr finns det 4-5 år nyare 325 Touring E46 med ungefär lika många mil. | |
|
Håller helt med Kristoffer. Jag tycker ju att detta är en mer klockren affär! Länk Kanske lite partisk i frågan ;) Men det finns ju fler billiga e46:or eller betydligt billigare e36:or i hygligt skick. |
|
|
60.000 tusen för en snorgul E36 med väldigt sliten inredning. Njae, då ska man vara riktigt sugen på just den färgen. //Lövet |
|
|
Den kändes riktigt dyr den bilen. Med tanke på att man kan köpa den här på firma med garanti, mindre mil mm mm. osv. E46 är väl bättre på allt antar jag. /L |
|
|
Länk! /L |
|
|
Bilen i länken är dock rejält fullagad i framskärmen på höger sida... //Lövet |
|
|
Håller med Kristoffer och Björn! 328:an var nog fräck när den var ny men nu känns den både omordern och sliten och 60' är för mycket. E46:orna börjar bli riktigt billiga och det är en betydligt moderna bil. ___ //Ulf |
|
DA 245 318d Touring -10
X3 3.0i-04 523iT-00 850ia-91 850ia-90 320icab-91 2002turbo-74 M2-75 2002tii-73 2000touring-72 2002-75 2st 2002-69 |
rejält fullagad eller du menar färgskillnad? |
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.