|
|
|
|---|---|
|
Vet inte hur det är med övriga E46:or, men i min coupé från 2001 är det väldigt tomt på mugghållare vilket är jädrans jobbigt om jag ska vara ärlig. Man har vant sig vid det från andra bilar och det är en smidigt utrustningsdetalj. Man har ju väldigt ofta en dricka i bilen. Finns det några eftermarknadsprylar för eftermontering som någon kan tipsa om och som inte ser för j*vliga ut när de väl är på plats. En funkar, två hade varit toppen! Kanske någon kan visa bild på en snygg lösning? ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! | |
|
Det finns original mugghållare som sätts mellan sätena och ersätter prylfacket där. Den består av två mugghållare och ett myntfack bakom dem. Går ju inte att sätta i om du har originaltelefon mellan sätena. Kostar några hundralappar har jag för mig. Annars är det bara att lyfta ur det gamla tillbehörsfacket och trycka dit de nya, tar c.a 20 sekunder. |
|
|
Hmmm, tack för tipset! Frågade på BMW och det fanns inget sådant för eftermontering enligt dem. Skumt. Skulle gärna vilja se bild på det, någon som har originalmugghållaren som vill visa? ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
|
Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Tack kaptenlöjtnant... kanske snyggare utan mugghållare nu när man sett hur det ser ut på bilderna, men det praktiska får nog gå före :) Dock inte praktiskt att man blir av med ett bra förvaringsfak för mobil etc... Anyway, det får bli en sån. Ska fronta BMW igen så får de plocka fram en sådan. ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
| Här har du artikelnummer, det är 5 och 6 du behöver: Länk | |
|
Tack Adelson! Får åka till BMW igen och ha en delarna utskrivna på bild och med artikelnummer... de hävdade ju att det inte fanns mugghållare till bilen. ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
Terry N |
Hej Finns under Länk 3-serie, interiör, förvaring Är ute efter samma faktiskt hållare, är nybliven nöjd 3-serie coupe ägare sen en vecka, och nu börjar man sätta sig in i modellen. Kul! Är det Solna som har störst lager på tillbehör? Mvh |
|
Om du har svart inredning så tror jag att jag har mugghållare och myntfacket från min förra 330 liggande i en låda i källarförrådet. Jag bor i Bromma |
|
|
Perfekt! Tack för tipsen grabbar/(tjejer?)! Navi, kan du kolla om du har kvar din och se vad du ska ha för den? :) Jag bor i stan... ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
|
Just ja. jag har svart inredning :) ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
|
Det ska jag kolla, så fort jag kommer hem. Har du något mobilnummer så kan du väl Powerposta det till mig. |
|
Terry N |
Navi! Då får jag vara no: 2 på mugghållaren om Seattle tackar nej. Jag bor västerort. |
|
En ganska clean variant, som inte ställer till det nämnvärt finns hos Länk Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Såg den också tidigare idag men njaeeee... vet inte om den är så snygg egentligen... kanske ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
| Terry N, OK jag sätter upp dig som nummer två på väntelistan. | |
Terry N |
Navi, det tackar jag för. |
|
navi, powerpost till dig nu :) ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
|
Minns en tråd med en snubbe som länkade till blocket-annons om en variant som man fäste enkelt i dörrfacken. Bara några månader sedan. Sök och du finner förmodligen. |
|
|
Terry N, redan såld tyvärr! |
|
|
Och jag är den lycklige köparen ;) Tack Navi! ---------- Sluta köra in snävt framför efter omkörning! Jag vill inte ha stenskott! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.