|
|
|
|---|---|
|
Radion Pro med bluetooth får jag ingen kontakt med min Nokia, Nokian funkar med andra mobiler med bluetooth, finns det någon inställning eller kan det bero på att det är en Nokia? mvh Anders | |
|
Nokia fungerar i X3 i alla fall. Jag gjorde precis som i instruktionen. Däremot visas bara numret som ringer, inte namnet som när jag använde SonyEricsson. Vet inte varför det är så. "BMW six appeal" |
|
|
Nja, förut har det varit problem med vissa Nokia modeller, medan andra modeller har fungerat bra. Det går alltså inte att säga att Nokia generellt fungerar, det beror på vilken modell det är. Jag kommer inte längre ihåg vilka modeller det var problem med tyvärr. |
|
|
Nokias N & E-modeller trivs inte så bra med BMW:s blåtand. Men det är oftast överföringen av telefonboken som strular. Handsfree köret brukat fungera. Vad är det för telefon det gäller. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Ok, jag har för mig att jag har hört att dt varit problem med Nokia, jag har provat både med en N95 o en E51, mvh Anders |
|
| Jag har problem med min N95 i min E90 men ska uppdatera mjukvaran vid nästa service. Brända mp3-CD'n fungerar sådär dessutom. | |
|
Tooraws: Vad har du för bil? /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| bood: Funkar den i E90'n? Vilken modell på luren har du? | |
|
Nokia 6220 classic fungerar liksom Nokia 6230i som det dessutom fanns dockningsenhet till. /Udo Dirkelsniff |
|
|
Nokias vanliga lurar fungerar vanligtvis utan problem. Det är N&E-serien som är besvärliga. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Olja! Jag har en 120d 05, har du några tips? mvh Anders |
|
|
N95 8Gb. Handsfree-funktionen funkar fint i X3. Däremot inte överföringen av telefonboken. I 325an har jag inte blåtand. "BMW six appeal" |
|
|
Tooraws: En uppdatering av mjukvaran i blåtandsboxen löser säkert kopplingen. Hör med BMW. Synkning av telefonboken kräver ett litet program i N&E lurarna Länk /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.