|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Själv fick jag över 12K hos dom. Bor du på landet med egen garage? | |
| Bor i ett samhälle med ca.10000 inv. Eget låst garage.. | |
| Snygg bil du har förresten:-) lilla eller stora motorn? | |
|
Jojje: Det förklara skillnaden i försäkring hos aktsam. Jag bor i centrala Gbg med bilen på gatan. Det är 192 hk. |
|
| Då kör man bmw igen :-) har saknat 6:an..Dock lite besviken på draget på låga varv på högsta växlarna..men det är ju som det alltid varit.. | |
| Grattis till en fin bil...verkade jäkligt fin och prisvärd =) | |
|
Vad kul, grattis till en fantastiskt snygg bil !! Kan du inte lägga upp lite bilder? |
|
|
Ja denna hade ju ett bra pris, 120.000 kr Svensksåld BMW 525 Touring med komplett M-paket från fabrik och 6växlad låda. -04 7000 mil Länk kanske han ska gifta sig eller något liknande...? Mvh Ubbe |
|
|
Annonsen redan borta //Lövet |
|
|
Har lagt upp lite bilder i mitt album: www.jojje1.pixbox.se E46 fantast.Har haft 13 st. |
|
|
Priset är nästan för bra för att vara sant. Står verkligen en svensksåld E61 04 med m-pkt och 7000 mil på mätaren i "bara 120 tkr"? Bilen är visserligen 5 år gammal, men ändå? E |
|
| Jojje: Ser väldigt fint ut. Du har gjort ett väldigt bra köp. | |
| E: Det var antagligen en plojannons. | |
|
Grandy< Ja,. det är kanon fin. Enda "felet" är att det är en hel del stenskott ifront/motorhuv..men det går ju fixa. Har provat att pressa den lite och kan ju bara säga att det är underbart ljud i den när den kommer upp emot 6500 varv :-)) E46 fantast.Har haft 13 st. |
|
| Ja dom syns tyvärr väldigt bra på svart. Har du synat bakluckan ordentligt efter rost? Öppna glasluckan och titta utmed gummikanten. Framförallt i hörnena. | |
| (Edit: hörnorna) | |
| Nä,någon rost finns det inte än...Får väl ha det under uppsikt, och sköta den med omsorg.. | |
| <Grady..off tropic..vad drar din bil i konstant hastighet runt 120km/h? | |
| Kommer inte ihåg exakt, kanske runt 0,7-0,8L. Får göra en test på det när tillfälle ges. Vad drar din? | |
| Runt 0.85...lite mycket tycker jag.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.