|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Vad är ett vettigt pris att betal för denna?: Länk | |
Njuren |
Tippar på 195` slutpris, men visst fan e de mycke bil för pengarna redan. Nice.... |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
fast det är en -05 med 218 hk. Tycker det är asbilligt, jag fick 30 lappar till för min 525 iAT -05med mer utrustning men mer mil och jag hade inget m-paket. det var bara två månader sedan! den här lär gå ganska snabbt. Mvh Johan |
|
Tror precis som Johan att denna kommer att försvinna fort. Hade den haft automat så kunde den ha varit på väg söderut...;) ___ //Ulf |
|
|
220 är utan tvekan ett mkt bra pris, 195.000 får man inte loss en sådan för med de milen.. BMW CS #5139 |
|
| Få avvakta lite...blir den såld så blir den...borde gå få ner den 10´till, då han redan fått sin nya bil. | |
|
Den är riktigt billig! Jag har följt 525 touring med m-paket länge nu och antingen är säljaren tokig eller så är det något fuffens med bil och mil. |
|
|
Håller med Grandy,superbillig! Kikar ochså på 525/530 med nya motorn och M-paketet och ingen är eller har varit i närheten pris mässigt. |
|
| Det blir affär :-) Får den för 210 inkl. v-däck,och nästan nya s-däck. Ska bli skönt att åka 6:a igen... | |
|
Det värkar vara en bra affär! Min bil :Länk |
|
|
Mycket bra pris. Saknar den Xenon? |
|
|
Grattis till en bra affär Har den utökad klima? |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Grattis, det låter som en mycket bra affär. Fy sjutton vad skönt att jag fick iväg vår 525:a så här i efterhand. jag hade knappast fått mer än dryga 200-ingen på dagens marknad.... Mvh Johan |
|
Den saknar xenon men till det priset kan man inte kräva allt ;-) //Lövet |
|
| Även den här har ett riktigt bra pris... Länk | |
| ja, fast det är ingen 07a dock. | |
| ..eller? på vv är det en MJ06, men på andra ställen är den skriven som en MJ07.. konstigt. | |
|
ursäkta, blandade nog ihop det vv kallar för fordonsår, och vad BMW själva anger som modellår. inte samma sak tydligen. fordonsår för vv är det år då bilen registrerades första gången. |
|
|
Tillverkad 09/2006 gör den väl till modellår 2007 enligt BMW och fullt ok att annonsera som -07. Blocket använder det pensionerade begreppet årsmodell medan VV hittat på ett nytt begrepp som heter fordonsår. ___ //Ulf |
|
|
HFR: såg att du lagt in fler inlägg innan jag han trycka på knappen... VV's fordonsår verkar i de flesta fall ange året bilen är tillverkad. ___ //Ulf |
|
| Teckande precis försäkring 4200 helår/helförsäkring(1000 mil) hos aktsam!! Rena fyndet ju... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.