|
|
|
|---|---|
|
Kom att tänka på en tråd tidigare, om att många skriver i sin annons om att deras BMW *25 har en v6:a som går bra m.m., när jag läste den här annonsen: Länk | |
Njuren |
R6 sämmer bättre. Alla 6 cylindrar i rad. Mvh! "the things you own end up owning you" |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha!!! Inte lätt att tas på allvar. Särskilt om man tagit reda på de olika modellkoderna för BMW,men undgått att få reda på att en V6:a saknas i dom. Mvh Patrik |
| ännu ett stolpskott som säger v6a : ) | |
| Det finns fler, t.o.m. på Michelins webb kan man hitta BMW V6. Fy skäms Michelin! | |
|
På P-böteslappar ska ju lisa skriva rätt bil och modell, kanske man klarar sig med ett V6-emblem? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Skrämmande! Fast snäppet värre är de som kläcker fraser som: "sitter en rak V8 i han". Då har man inte fattat mycket. |
|
| VW har ju lyckats med en rak v6a så då kan väl BMW klara att bygga en rak v8a? :) | |
|
Har aldrig sett och hoppas jag slipper en sned V8, föredrar raka motorer =) (kunde inte låta bli) Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Okej - nämn en enda BMW som inte har en V6,a? - ;o) Länk |
|
|
Någon som vet vad det här är för en BMW V6:a ?? Länk |
|
|
Finns några V6:or till salu på blocket! Kanske ska åka o titta på nån av dom? Måste se! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Tallviking: Intressant, du har ingen mer fakta än just den artikeln? |
|
|
Den s.k.V6.an i Tallviking:s länk är av bilden att döma en helt vanlig M20-maskin som 'pimpats' med pulverlackade kåpor, insugsrör och annan bjäfs. Precis lika lite V6 som alla andra BMW-motorer alltså..... Ser ut att sitta i en E30-kaross. |
|
|
Om tandläkaren säger att BMW har V6-or, så har dom det! Jfr Rolv Wesenlund och italienska SAAB. Hälsningar ChristerG525 |
|
|
Haha, den hade man nästan glömt. Länk |
|
|
Här kommer en luring!! Bmw har faktist många modeller med Boxer motorer!! Rätta mig om jag har fel... Patrick |
|
|
Motorcykel ja. ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Precis ha ha Porshe935 S.T |
|
|
Åker runt en E36 här i Sundsvall med V6-märke i krom på bakluckan :) |
|
|
Det har funnits BMW-bilar med boxermotor också **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.