|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Tjena BMW-freaks! Äntligen är abstinensen över! Köpte i Måndags en M5-E39 tidig 01:a. Le Mans blå med creme-caramel färgat skinn, Italien import med ca 10200 mil på mätaren. Underbart! man har längtat efter detta sen man sålde den förra i September förra året! Återkommer snarast med lite bilder på bilen!! HA DET!! |
|
Aaaah.. du köpte den. Grattis! Den var fin den, kommer från Danderyd. Ovanlig kombo samt classicläder. |
|
|
Grattis!!! ___ //Ulf |
|
|
stort grattis! lite avis blir man :) får man fråga vad du fick pröjsa? såg den på blocket, riktigt fin! |
|
|
Men va fan jag som hade skrivit ut den på skrivaren och skulle ringa han under Söndagen i bilen när jag var ute på turné och kollade bilar. Då upptäckte jag att han inte hade skrivit sitt nr i annonsen och sen har tiden bara runnit i väg =( Var den så fin som den såg ut på bilderna? som sagt vad fick du ge? |
|
|
Grattis till en underbar bil. Kan du lägga upp lite bilder på kärran? |
|
Lasse Karlsson |
Tjena BMW-freaks Bilder kommer så fort jag hinner! Priset: 180.000, då är den Insp 2 servad för 300 mil sen + sprojlans vinterplattor med org BMW-alufälg. utrustning utöver det vanliga: CD vxl, regnsensor, TV/navi, DSC. Ingen telefon, taklucka, PDC eller däcktryckskontroll, men den utrustningen jag vill ha! HA DET! |
|
Är inte däcktryckskontroll standard på M5? ___ //Ulf |
|
| Nej, var inte standard så vitt jag vet. Fanns ej på vår fd svensksålda -99 iaf | |
|
Köpte M5 i Fredags. Helnöjd alltså. Komfort och prestanda i ett och samma skal. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.