|
|
|
|---|---|
|
Japp inatt kom man hem till stan med en 530D touring -02 fullsmetad med krusiduller och filifjonker. Jävligt nöjd efter dom 36mil man kört under timmarna. Men det är en del grejer som jag klurar på som ni förhoppningsvis kan hjälpa mig med. Går det att koppla in nån form av liten digitaltv mottagare till navigatorn. Det finns en tv funktion men innan man börjar laborera är det som alltid bra att ha lite kött på benen. Nästa är att jag saknar skivan till navigatorn, förre ägarns fruga råkade plocka ur den när dom tömde bilen. Vart får man tag på en sådan snabbast? Och vilken modell har jag på navigatorn? Det är den större av dom men vad heter dom. Kommer säkert på nåt mer när jag väl tar mig från jobbet. Skallen bara snurrar efter man endast sovit 1½ timme innan kneget. | |
|
Grattis till förvärvet! Ang skivan kan du väl be förre ägaren att stoppa den i ett kuvert och skicka till dig. Självklart ska skivan följa med bilen! Och den är inte gratis att köpa ny hos BMW. Fast om skivan var från -02 kan det ju vara kul med en ny, så slipper du "You are leaving the registered road network" när du kör på nya vägsträckningar. DigitalTV har varit uppe i andra trådar, prova sökfunktionen Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Tackar Villa. Vet du möjligen vad den senaste versionen av skivan heter? Har den stora navigatorn, osäker vad den heter. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.