AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
483

Fint skrivet...

Ah
327
Ahnmarker
520D -12 F10
Alltså det måste varit ett skämt... man kan inte skriva såhär...
Länk

Eller vad tycker Ni?

Mvh Johan
Mycket möjligt, men kan jju vara en med skrivsvårigheter men den där verkar lite skum... Skulle aldrig köpa bilar på skummma annonser..
Måste vara nån som skojar?

M-POWER!!!!!!!!!
schneberger
ingen som kanske tänker på att killen förmodligen har läs och skrivsvårigeheter. . det tog honom antagligen ett tag att knåpa ihop den där annonsen. hålla på och hacka om att det är ett skämt.. nu lbir jag fanimej förbannad. har ni inge mer vett i skallen eller. .. när för´bara för att kille inte kan skriva rent så måste det vara ett skämt. *suck alltså*. kanske bara var jag som täntke på att killen ville att man skulle ringa istället för att mejla. kan det ha varit för att han har ltei svpårt med mejl.. som bekant så är det lite svårt att läsa och skriva när man lider av dyslexsi !. vad är det för ksumt med en annons om killen till och med lämmnar ut BÅDE hem och mobilnummer. när skärpnign för fan..!. man skäms för hur jävla trångsynta endel männsikor är..

jävla nollor !

Ah
327
Ahnmarker
520D -12 F10
schneberger: Så om du skulle skriva en jobbansökan eller något liknande och du skrev så dåligt, skulle inte du ta hjälp av någon, just för att inte verka oseriös eller så?`????? har jag fel eller? Vad tycker Ni andra?? Man har ju sett en del fejk annonser så man börjar ju undra....

Mvh Johan
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Men nu handlar det inte om en jobb ansökan utan om en bil annons....

Det är väll för fan bilen man skall köpa..

eller har jag fel???

Drive It Like You Stole It
schneberger
håller hellt med dejjasp..

det är bilen man skall köpa..
bar för attkillen inte kan skriva så skumförklara man inte honom.. !.. hittils så är deejasp den den enda som enigt mitt tycke förutom mig själv har nått vettig tatt komma med..

över huvudtaget tycker jag att denna tråden är fullständing idiotok och ett personungräp.

JÄVLA NOLLA som sturtede tråden !

ps. jag är visst en skummis för jag kan itne stava ! ds.

betriebsanleitung
Han är nog nyinvandrad
Mi
168
Micke Andersson
325i Coupé -92
Du verkar vara aggresiv schneberger, ta och lugna ned dig några hekto.

Bästa sättet att ta död på en dålig tråd är att inte svara.

Ser för övrigt väldigt illa ut när man kallar andra människor för "j*vla nollor" här på forumet.

Micke
schneberger
vaknade nog på fel sida idag..

blir dock jävligt irriterad. eftersom jag har polare som har läs och skrivsvråigheter och dom har det inte fetlätt kan jag intyga !

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Abbonenten har inget svenskklingande namn. Det är nog inte så lätt att skriva korrekt svenska för alla. Det finns många som har problem med stavningen i vårt avlånga land, inte bara invandrare.
Men det är nog ganska många som instinktivt ryggar för bilen efter att ha läst annonsen - många frågor dyker nog upp hos läsaren.

Sedan vet man ju inte om det är någon som vill skämta med ägaren till bilen. Det står att det skall vara rödmetallic, men jag tycker det ser ut att vara den solida "hellrot" på bilden.

Mvh
betriebsanleitung
Det är nog inget skämt.Det är ett Hässleholmsnummer och samma säljare brukar ha Bmw till salu på blocket har jag sett.
Det enda roliga i den här tråden är väl att ingen av de personer som klagade på annonsen själva lyckades få till ett inlägg utan stav-, ord- eller slarvfel...
Ah
327
Ahnmarker
520D -12 F10
Anledningen till att jag var skeptisk till denna annons då jag läste den var att jag har ringt på några likadana annonser (eftersom det har varit långt pris på produkten som säljes), där det alltså var en fejkannons. Alltså att den andra personen inte fattade ett smack vad jag snackade om. Och det har inte hänt bara en gång utan fler gånger, DÄRFÖR var jag lite skeptisk.

PS. Även jag har några kompisar som har läs- och skrivsvårigheter. DS

Med detta slut så tycker jag vi lägger ner diskutionen om denna tråd, så blir alla glada och nöjda :)

Mvh Johan
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Henrik A> Hehe, det har du rätt i.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.