|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks om att sätta M6 fälgar på min m3? Har svårt att ta beslut. Vad tycker ni, skulle det passa ihop? Länk | |
|
eftersom du frågar; jag tycker inte de M6-fälgarna är snygga. sedan är jag allmänt tveksamt till allt över 19" på E46. |
|
|
Bapelsin du är medveten om att 19" är standard på m3 e46? Oavsett så tycker jag m6 fälgarna är läckra i sig, men det är alldeles för mycket "luft" mellan ekrarna på dom och det gör att dom ser lite större ut än orginal m3 fälgar, och det i sig gör att det ser lite för stort ut... Samt så tror jag du tänker på skaffa replika fälgar och det är ingen bra idé... Provmonterade på polarens replika fälgar och dom vägde tammef*n bly jämfört med oem 19"!! Du får helt enkelt räkna med sämre prestanda om du monterar på nå sånt. |
|
|
@Gybekologen: ja, det vet jag. men jag skrev allt "över" 19". hade för mig att de M6-fälgarna var 20", men jag kan ha haft fel. såg iaf ut som det. |
|
| standardtillval för övrigt :) | |
|
18" är ju standard på E46. // M.V.H. Daniel |
|
| Jag har tittat runt lite på fälgar o så.. men halva jävla stan åker ju runt med 19" m3 fälg. Jag får ju m6 fälgarna rätt så billigt, d därför jag har tänkt o köpa dom. måste iaf köpa nya bak gummin till mina 18", så ja tänkte passa på o inhandla lite nya fälgar kanske! | |
|
Fälgar e ju alltid en smaksak. Finns alltid folk som tycker du har fel fälgar på oavsett vad du väljer. Själv tycker jag M6 fälgarna e apsnygga! Slängde på ett set på min Z3;a. 19" Jag e hur nöjd som helst! "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
| 19" BBS Le Mans är vad som gäller, dom knäcker allt! :D | |
| ja men dom kostar 30 000kr utan gummi :) | |
|
Räcker nog inte med 30 000kr för LeMans utan däck :) // M.V.H. Daniel |
|
|
om man vill ha en fälg som liknar bbs le mans , men inte riktigt lika dyrt Rial race Daytona = min favoritfälg Riktigt snygg splitfälg |
|
| Länk | |
|
Vad kostar de Rial Race i 19"? // M.V.H. Daniel |
|
|
"ja men dom kostar 30 000kr utan gummi :)" Ja och? Ska det vara snyggt så ska det, det är dom enda fälgarna som slår original 19", vill man vara speciell men saknar slantarna eller inte vill satsa degen, lackera original 19" i Chrome Shadow eller nått. Stephan |
|
|
Någon som råkar veta vad det är för front-addon som sitter på M3an som M3Flowez länkade till? // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjs: Frontläppen är från Hartge. |
|
|
tror att rial race fälgen ligger mellan 5 - 8 k beroende på storlek mvh |
|
|
blagge: viljen typ av Hartge frontläpp är det? De Hartge jag sett ser inte såna ut. // M.V.H. Daniel |
|
|
Hittade den på hartge´s hemsida nu. Stod dock inget pris. Men den lär inte vara billig direkt :) // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.