|
|
|
|---|---|
z4power |
Lite bilder av dejan sokolovski på min z4 kompressor Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Hoppas ni tycker om bilderna=) mvh Fredrik |
|
"Rätt" nice :-) |
|
|
Heeelt okej :D Är det en 04?? har du bytt baklampor och bakdel till facelift? |
|
|
Världens snyggaste Z4 just nu om ni frågar mig. Mvh Henrik |
|
| hur mycket effekt är det iden.. vore kul med lite info.. snygg som attan :D | |
z4power |
Information om min Bmw z4 3,0 Kompressor Ess ts2+ Hästkrafter: ca 420hp 480nm Motor: Ess tuning Ts2++ (Tvin Screw, steg 2+) 8,5psi Kompressor supersprint race system med race catar sista burken från Eisenmann race avgassystem 4*76mm Väghållning: Kv3 Rostfritt ställbart chassi med mer Interiör: Det mästa som går å få i utrustning. plus carbon rattfrån hartge,recaro stolar med carbon rygg lite carbon detaljer som kåpor runt instrument, carbon instegslister, ac schnitzer pedaler, med mer.... kommer mer=) Exteriör: Aerodynamik paket runt om. z4m stötfångare bak, carbon grill, carbonspolarmunstyken, carbon backspeglar, carbon handtag, carbon vinge allt carbon tillverkar jag skälv. bakskärmar breddade ca 2cm var sida. Fälgar: Volk te28n time attack 8,5-19 fram 10,5-19 bak Däck: fram 245/35-19 toyo T1 R`s bak 285/35-19 Toyo T1 R´s Bromsar: Brembo bromsar Gt turismo 355mm skivor röda 4kolvs ok Multimedia: Bmw orginal med stora ljudpaket och navi med mer Mvh Fredrik "Z4power" |
| du e väldigt väldigt duktig :D att hålla på med kolfiber är inte lätt och när man ser på ditt resultat så är du ju riktigt proffs :D har du funderat på att ha huv i kolfiber eller nåt??? vore snyggt att ha gtr (från e46:an)insläpp i huven.. | |
z4power |
det kommer nog mer carbon inom kort=) bmw_jerry mvh Fredrik |
| du får dela med dig lite om dina planer :P | |
|
Snygg som den var ditt hantverk , skall bli intressant och se utvecklingen. |
|
| HELT okej att köra oxo, tack för provturen :D | |
| Vad innebär det extra +:et? Eller är det TS2+ som du menar? Vad är din exakta siffror på dyno testet? | |
| Från Gbg träffen Z4 Coupe. Har du fått ngt svar betr kolfiberspoiler bak från din kontakt till Z4 coupen. Hälsningar Thomas | |
| Vill se ett race mellan dig o 4:an. Ni har båda helt makalösa busbilar! | |
|
Riktig snygg Z4, snyggare får man leta länge efter.. om man nu hittar någon vilket jag inte tror man gör... Mvh Johan |
|
| såg bilen i senaste bilsport... riktigt riktigt snygg.. en sak som hade varit pricken över i:et är gtr-huven ala m3 e46 :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.