|
|
|
|---|---|
|
Efter lite sökning på forumet så misstänker jag att det är något av kränghämmarstagen som inte är i så bra skick längre. Vet någon vad det kostar att laga? Jag har tid hos mekaniker om en vecka för att felsöka missljudet men det vore bra med en prisbild innan de har fått kolla upp det. Tack på förhand. | |
|
Tjenare! Vet ej vad det kostar att göra hos verkstad. Jag bytte båda själv på min e36 m3. Det var inga större konstigheter, förutom att skiten satt utav helvete, men med lite våld så gick det vägen. Stagen kostar ju inte så många kronor, och vet inte hur lång tid de kan ta för verkstad att byta. Fast priserna kanske skiljer en del på en M5 och M3. Om det nu är din M5a som det ska bytas på. //Alex |
|
| Japp, det gäller M5an. Vad kostade stagen till din bil? | |
|
Bytte mina i våras,visserligen en B3:a men själva jobbet gick på 800:riksdaler hos en välmeriterad verkstad dock ej Bmw.Köpte mina stag på Borgs i Vällingby,tror att de gick på ca:250/st. Mvh Dic. |
|
|
Jag minns som sagt inte vad stagen kostade styck, men det var kring 250-300kr styck. //Alex |
|
|
Jag bytte precis på ena sidan på min 530, vet inte om det är exakt samma stag som på M5:an men det är väl ändå en fingervisning... Stag: 325kr Tillsatsmaterial: 45kr Arbete: 475kr Totalt 845kr och det var på en aukt BMW-verkstad. ___ //Ulf |
|
| Okay, tack för era svar. 845:- var ju inte så blodigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.