|
|
|
|---|---|
|
Jaha, två dagar efter att jag skrivit ett inlägg om min uppskurna sufflett så var det dags igen igår natt. Nu har dom inte sparat på suffletten över huvud taget utan har skurit upp hela skiten. Blir så förbannad! Men nu är det väl antagligen dags att byta ut den J*vla Suffletten o parkera den i garaget. Någon som har erfarenhet om att byta sufflett på E30 och vad det kan kosta. har hört att priset på montering och en ny från BMW kommer gå på runt 14 tusen lappar, något som kan stämma? Har även hittat en leverantör ifrån danmark där den går på dryga 6 lappar utan montering. Någon som vet något bättre? Tacksam för alla svar! ||Pain is temporary, Glory is for ever || | |
|
Du har väl försäkring? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det har jag men tyvär endast Trafik försäkring. ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
|
Hej, Köp hos www.ebay.com och sök efter softtop eller e30 convertible så hittar du suffletter för max 2000kr. |
|
|
På BMW kostar det nog 25-30 tusen monterat och klart. Köp en "Sonnenland". Det är samma tyg som BMW själva använder. Det är inte så svårt att montera själv men det är lite pilligt och tar en hel del tid. Är man 2 stycken klarar man det på en helg. "BMW six appeal" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.