AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
863

Ändra användarnamn

jo
75
joony
Porsche Turbo -03
800cc Suzuki Mc -96
Vet inte riktigt vart jag ska vända mig om denna sak. Har epostat vissa kontaktpersoner men responsen låter sig vänta. Som sagt så önskar jag ändra lite i mina användaruppgifter utan att behöva bli raderad från mina inlägg.
Så här står det i hjälpen Länk

F: Kan man byta användarnamn?
S: Om du har skrivit inlägg så kan man inte i efterhand ändra användarnamn. En av anledningarna är att diskussioner skulle bli obegripliga och osammanhängande om användarnamn skulle kunna bytas. Välj ditt användarnamn med omsorg! Undvik att kalla dig för exempelvis "BMW 320-killen". Du kanske vill skriva inlägg i flera år hos oss, och vad säger att du har kvar din 320 nästa månad?
jo
75
joony
Porsche Turbo -03
800cc Suzuki Mc -96
Har givetvis kollat in frågor och svar. Svaret där grundar sig på att vissa inlägg som skrivits tidigare skäms eller på annat sätt varit otydliga. Så är det inte dock i mitt fall. Har jag missat nåt? Kan jag inte få ha kvar mina inlägg och poster så får jag ha kvar mitt gamla. Enda anledningen till varför jag vill byta är att jag slant med tummen och skrev fel på mitt eget namn när jag blev medlem för många år sen. Men nu börjar jag bli mer aktiv här på forumet så jag vill ha rätt namn.
Vill inte verka stöddig eller så men när jag bytte från mitt gamla nick så hade jag runt 300 inlägg där.
Vet andra som bytt nick vid över 3000 inlägg så det enklaste är att bara skapa en ny användare och gå vidare. .-)

///Micke
Min cabrio Länk
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Jag bytte nick efter ca 1000 inlägg....och vad spelar det för roll!?
Bara att hänvisa i signaturen,tex f.d XXXX på forumet.
Det där med att jaga antal inlägg....är ingen idé....finns så många andra som alltid kommer att ha fler ändå!
Och gott inflytande får man bara av givande och seriösa inlägg.(hoppas jag,sett vissa som blir ihågkommna av raka motsatsen med i ju för sig =) )
jo
75
joony
Porsche Turbo -03
800cc Suzuki Mc -96
Verkar nog vara enklast att bli ny medlem då. Nej, jag jagar inte efter många inlägg. Antal inlägg är inte en sak som jag prioterar. Som ´M635 forever´ säger så är det bra med kvalitet. Bara se hur många inlägg jag haft sen jag blev medlem. Sen kanske jag inte haft intelligensmaffian bakom mig, med det en helt annan sak.
jo
75
joony
Porsche Turbo -03
800cc Suzuki Mc -96
Micke Olsson:

Nej då. Uppfattar inget negativt stöddigt med ditt inlägg. Tvärtom.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.