|
|
|
|---|---|
|
Hej! Behöver eran hjälp nu...katastrof som rubriken lyder.. Jag satt och skulle ställa in förarstolen och justerade lite fram och tebax när jag fick stolen att åka till bara lite hårt..när jag sen skulle starta så tändes instrumenten jag vred om och skulle starta..inte ens ett klick...stereo , fläktar ,bakluckelås , centrallås allt , det är dock ström i batteriet..sitter det något under förarstolen som kan tagit skada?Är i verkligt behov av bilen nu så detta är typiskt... MVH JB | |
|
Det enda som lyser när jag vrider om nyckeln är oljelampan , batterilampan , och den lampan till höger under tempmätaren..allt annant är stendött som sagt , elhissar,signalhorn,radio o.s.v..inte ens en tendens till att fungera...och givetvis har det ösregnat nu när jag varit ute. |
|
|
Problemet löst , var batteriet iaf..stendött med en gång |
|
|
Och nu måste du vara duktig och komma ihåg att ladda batteriet 2-3 gånger om året! ;) Länk Mvh |
|
|
Bara och öppna upp plånkan och köpa nytt, det gamla fungerade med vad som verkade vara fullt blås ena stunden , alla fläktar och så snurrade på, för att några minuter senare ge nada. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.