|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Sista chansen, lägre än så här går jag inte (och knappast någon annan heller givet att handlarna betalar ungefär dessa summor...) Länk |
|
|
Hej, Lite OT: Känner igen denna M3, den var utställningsbil på Förenade Bil Centrum i Malmö sommaren 2003. De gånger jag var där var bilen alltid låst och fungerade aldrig som demobil eller liknande. Detta innebär i sin tur att de två första ägarna troligen är BMW Sverige samt Förenade Bil vilket innebär att första egentliga brukaren blev ägare nr 3. Helrätt färg och spec i övrigt. Lycka till med försäljningen! |
|
|
Läcker färg på bilen. Blå var ett alternativ då jag letade bil innan, men blev en röd istället vilket jag inte ångrar en sekund :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Mycket bättre annons nu än den förra, fin bil och bra pris, lycka till med försäljningen. /Micke Länk |
|
| Bilen såldes nyss för det begärda priset. Mindre än vad jag hade hoppats på när jag drog igång försäljningsprocessen, men that's life..... | |
|
grattis, men mer grattis till den nya ägaren! han/hon lär ju inte få en direkt tråkig helg iaf. :) |
|
| Ja, onekligen mycket "bang for the buck" när man kan köpa en bra E46 M3:a för 250 papp. Det är väl inte så värst mycket mer än vad man får betala för Imprezor och nyare GTI-bilar. | |
|
nej det är sant, och då är M3:an bra mycket finare än de flesta leksaksbilar. vad blir det nu då, om man får fråga? :) |
|
|
520d Touring -08. Man har gått och blivit vuxen (och tråkig.....). Skämt åsido, även om M3:an var underbar var det ingen vidare familjetransportör. Barn nr 2 på väg. Man jag kommer igen med något hårigare om några år ;-) |
|
|
grattis nr 2 också, då :) ja nästa är väl en vettigare familjebil. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.