AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.906

E46 M3 Coupé svårsåld

Sida 3 av 3
Sista chansen, lägre än så här går jag inte (och knappast någon annan heller givet att handlarna betalar ungefär dessa summor...)

Länk
Hej,
Lite OT: Känner igen denna M3, den var utställningsbil på Förenade Bil Centrum i Malmö sommaren 2003. De gånger jag var där var bilen alltid låst och fungerade aldrig som demobil eller liknande. Detta innebär i sin tur att de två första ägarna troligen är BMW Sverige samt Förenade Bil vilket innebär att första egentliga brukaren blev ägare nr 3.

Helrätt färg och spec i övrigt. Lycka till med försäljningen!
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Läcker färg på bilen. Blå var ett alternativ då jag letade bil innan, men blev en röd istället vilket jag inte ångrar en sekund :)

// M.V.H. Daniel
Mycket bättre annons nu än den förra, fin bil och bra pris, lycka till med försäljningen.

/Micke

Länk
Bilen såldes nyss för det begärda priset. Mindre än vad jag hade hoppats på när jag drog igång försäljningsprocessen, men that's life.....
grattis, men mer grattis till den nya ägaren!
han/hon lär ju inte få en direkt tråkig helg iaf. :)
Ja, onekligen mycket "bang for the buck" när man kan köpa en bra E46 M3:a för 250 papp. Det är väl inte så värst mycket mer än vad man får betala för Imprezor och nyare GTI-bilar.
nej det är sant, och då är M3:an bra mycket finare än de flesta leksaksbilar.
vad blir det nu då, om man får fråga? :)
520d Touring -08. Man har gått och blivit vuxen (och tråkig.....). Skämt åsido, även om M3:an var underbar var det ingen vidare familjetransportör. Barn nr 2 på väg.

Man jag kommer igen med något hårigare om några år ;-)
grattis nr 2 också, då :)
ja nästa är väl en vettigare familjebil. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.