AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.379

Högtalare knastrar, köpa nya,vilka?

Mina högtalare låter inte bra, ganska sprängda gissar jag på. Behöver bytas iaf, vad sitter de för högtalare där nere i dörren på e46 coupe? Är dem lätta att byta? Är inte ute efter några originalhögtalare utan endast så att måtten passar! Några som har några tips?
Inga som har några tips?
Ingen som vet??
Ser inte så märkligt ut.

Länk

Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died.
Jag skrev just ett inlägg om det i tråden "Någon som bytt högtalare i M3 E46?"

Jag är själv på jakt efter högtalare (samma på coupé och cab)

Om du nu inte hittar tråden är det en specialstorlek på 6,25 tum och jag har hittat Rainbow audios IQ-line som verkar passa i direkt utan modifikationer.

Skriv gärna hur det går för dig med uppgraderingen.
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Det finns färdiga uppgraderingspaket på MDS & BRL med bättre ljud till din bil och massor av andra modeller som man monterar i orginal fästen/hål och använder orginalgaller så det ser ut som det ska alltså orginal .
Sen tror jag att det finns på BMW åf med men kan nog gå loss på en hel del då tyvärr + att dessa är ganska lätta att spela sönder vad jag har hört iaf om du inte har dom värsta högtalarna ifrån fabrik

Henke
M som i Motor
kan rekommendera cliff-design och/eller focal annars.. de bygger jäkligt bra högtalare. låter bara bättre och bättre ju mer man spelar dem..

Bmw har väl nokia högtalare eller något liknande som standard och det är skit rakt igenom anser jag. låter kasst helt enkelt.
Eller Volvo original? Dom ska tydligen lagt ner någon krona på ljudbilden så hittar man en smälld kan man fynda, exakt vilka storlekar volvo har ska jag låta vara osagt...

The way we see the problem is the problem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.