|
|
|
|---|---|
|
Tja... har skaffat mig en 328 ci -00. Den har orginaltelefonen kvar och jag tycker det är as coolt =) Men man måste väl ha ett stort sånt där gammalt sim kort för att den ska funka. För när man köper ett sim kort så är den ju "stor" o man ska pilla ut det ur det stora kortet. Funkar det o köra i hela det kortet i telefonen?? Nån som vet?? | |
| Ska väl funka, anledningen till att det mindre kortet sitter på ett stort var just för att passa i gamla sunkiga telefoner :D | |
|
Haha ja det har ju hänt lite på 8 år med telefoner :P Men det funkar med då? Helt säker? |
|
| För mig fungerade det i min 750 E38 jag hade förut. | |
|
Telefonen fungerar som det var tänkt ifrån början. Direktören befann sig på resa och behövde telefonera för att dela ut order till sina anställda. Vidare kunde de anställda skicka sms med önskemål till chefen som läste de och tog itu med den när han fann det lämpligt. Har du sett någon vettig direktör skicka sms? Det gör ju hans sekreterare ifrån baksätet såklart:) Beställ ett stort 3V simkort hos Telia/Tele2:s kundtjänst beroende på vilken operatör du har. Sedan kan du ringa ifrån ratten och känna dig som en ung direktör. Om bilen är importerad så kan du åka förbi närmaste auktoriserade BMWhandlare och köpa en svensk instruktionsbok till telefonen. Du kommer älska den, studera den från pärm till pärm och kolla alla funktioner. Bilerotik! Mvh Asken |
|
|
KLOCKRENT! Tack! :D |
|
|
Helrätt var ordet unge man. Bli gärna PRO-medlem på siten:) Mvh Asken |
|
|
Ja jag kanske ska bli det nu när jag är en helhjärtad bmw owner :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.