|
|
|
|---|---|
|
Sökte lite men hittade inget... Har nu haft ett fel som kommer någon gång ibland på bilen, sammanlagt tre gånger under mina 7 månader som ägare. Fast när det väl händer så kan det komma ett par gånger i sträck. Är inte säker vad som händer, men vad jag vet är att det känns som man slår av bilenunder färd. Radion startar om och en massa lampor lyser på instrument-brädan. Kan vara att intrumentbrädan "startas om" också. Motorn går som vanligt, jag behöver inte vrida om nyckeln eller något iallafall. Just idag så märkte jag att det kom när jag motorbromsade (och bromsade samtidigt), från 4:an till 3:an. Någon som känner igen symptomen? Sen var det någon jävel som snodde mina ventilhattar också, och då fick jag god lust att döda. Någon som känner igen sig där också? | |
|
Hade sådant symptom då jag använde mina eftermonterade Xenon på helljuset direktkopplade på ordinarie lampledning. Inträffade ibland då jag tände ljusen. Min klocka och alla värden i färddatorn nollställdes med och det surrade lite från instrumentet. Numera är Xenonljusen kopplade via relä så jag slipper lustigheter! En gång i samband med detta tändes även bromslysena och förblev tända tills jag slog av bilen...det var då jag bestämde mig för att ordna ett relä:-) / Micke "I love the smell of diesel in the morning" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.