|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag hittat en ultimat site om hur en bra poler/tvätt firma gör en skitig bil till en ren bil. Länk Lång tråd men underbara före och efter bilder | |
| Nästan synd o ens ta ut en bilen på vägen igen efter den rengörningen. | |
|
Riktigt läckert! Men Zymöl är inte det bästa jag provat men absolut det dyraste! Vill minnas att en liten burk med 200 ml vax kostade över 6000:-! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ruggigt! synd att man inte har alla grejerna. fick ni upp alla bilder? för mig var det en massa som bara blev kryss. :( |
|
|
Ha ha ha vilken finish, inte illa minsann. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
| Micke: 6000:- för 200 ml vax? det håller lika bra som klarlacken då hoppas jag?! absurt! | |
|
o_wimhed: Nej, efterbehandling bör göras varannan månad! Man vaxar alltså bilen sex gånger om året.. Helt sjukt! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det där såg fint ut. Doktor Jörgen gör en liknande lyxbilsbehandling med sin nya lyft, undras hur många bilar han hunnit göra? Zymöl? Meguiars ordnar ju likvärdig kvalitet för 1/10 av priset:) Mvh Asken |
|
|
Helt sanslöst välgjord rekonditionering även om utgångsläget var otroligt bra i sig. Hela bilen var i nyskick. Jag skulle dock helst se en våtslipning av lacken för att få den riktigt blank. Lite apelsin finns tyvärr. Undrar vad en sådan behandling skulle kosta. Micke Olsson kanske vet? |
|
|
Har ingen aning om vad just denna behandlingen kostade men jag vet att vi la cirka 120 mantimmar på denna bilen bara på våtslipning och polering. Ta det gånger 400:-/timme + moms och plus material på runt 12000! Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.