|
|
|
|---|---|
|
Vad är ett rimligt pris på en z3 Coupé -99 svensksåld och med ca 16700 mil på mätaren? bilen är i fint skick och har haft få ägare. Har haft ilen ute på annons i snart 4 veckor men inte ens en enstaka intressent har hört av sig. Priset på blocket är satt till 107 000:- och här på autopower har jag nyss sänkt priset till 101 000:- ligger jag helt fel i pris eller är det bilmodellen som är kall? | |
|
Hej! Charmig bil det där. Den har gått ganska långt för biltypen. Tror att många köper en sån som entusiastbil och då söker en med lägre miltal. Du kanske måste gå ned till 85-90 för att det ska hända något? Mr C |
|
|
Inte en människa som ringer, nån som ser något fel? dåliga bilder? |
|
|
Länk |
|
|
En sak att lägga till i annonsen är definitivt en bild på interiören. //Lövet |
|
|
Nu så har jag uppdaterat annonsen lite, jag själv tycker bilen är mycket fin och prisvärd.. vas tycker ni andra? tycker ni att den verkar prisvärd? Om ni undrar ang skicket så kan jag svara. och den är riktigt fint, inga fel alls. Länk Mvh |
|
|
lite charmiga stavfel i inlägget såg jag ;) |
|
|
Tycker du ligger riktigt bra i pris dock tror jag att ditt geografiska läge kan bromsa upp ett presumtivt köp - sedan att markanden är tokdöd just nu samt att du inte har mer än en bild, underlättar naturligtvis inte... Om jag hade varit i din sits hade jag låtit ngn polare i stockholm eller i var fall en kompis hemmahörande i en stad som ligger I sverige försälja bilen eller i var fall visa upp den. Vidare hade jag lagt upp lite fler bilder på bilen, i nuläget känns det lite väl snålt... Bilen ser väldigt frsäch ut och annonstexten är lättöverskådlig och informationsrik, bara lite fler bilder som saknas... Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.