|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa dessa fälgar: Länk Tänkte ha dom på min m5:a Dom har suttit på en M3 e92. Skulle dom passa? eller behöver jag spacers? Väldigt tacksam för all hjälp. /Tino | |
| Glömde skriva att fälgarna är 11x19 samt 9,5x19. Et:n kunde säljaren inte tyda då fälgarna är lackade och därmed har dom slipat/lackat över märkningen. | |
|
Om dem passar Bmw så ska dem vara 5/120 med ett navhål på 74,1. Ang ET så måste de vara mellan 20-25. Mvh Markus |
|
|
Vad har dem suttit på för bil så kan jag kolla upp om dem passar. Mvh Markus |
|
| M3 E92 står det ovan :) | |
|
Haha ja där ser man =) Dem ska passa rakt av. BBS LM har ett et på 17 fram och 25 bak till både M3 e92 och M5 e39. Ända som skiljer är navhållet. Det är 74,1 på e39 och 72,5 på e92 men det fixar man med centrumringar. Mvh Markus |
|
|
Ringde även och pratade med OCL Brossons som är återförsäljare av BBS LM och en ligt dem borde det också funka. Det som kan behövas är spacers Mvh Markus |
|
|
Markus_M3 Kollade du upp allt detta för min skull? :) /Tino |
|
|
Du bad ju om hjälp =) Mvh Markus |
|
|
haha ok, då tror jag att jag ska köpa dessa. Hoppas att dom passar. |
|
|
Det gör jag med =) Mvh Markus |
|
|
Kom och tänka på att mitt centrumhål är ju större. Då behöver jag ju svarva dom. |
|
|
Nej, du behöver lite grövre centrumringar. Svarva hade du behövt göra om ditt centrumhål var mindre =) Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.