|
|
|
|---|---|
|
hejsan, Jag har nyligen Köpt en Ny stereo och en ISO kabel för jag antar att man måste ha det för att stereon ska funka, så jag tog bort Orginal stereon som är en BMW Bavaria C men jag hittar inget ställe där jag kan koppla in ISO kabeln i själva bilens kablar.. Är det bara jag som har sånt hära problem Snälla någon som vet vart den kontakten sitter eller måste man fimpa kablarna? Tacksam för svar | |
|
bmw är äckliga på de viset.. hade samma problem på min 92as e34.. du måste köpa en adapter mellan .. dvs org kablage - > adapter - > iso kabel.. galet mkt kablage blir de men enda möjligheten ! Mvh /jenza |
|
|
jeenz Okok, vart får man tag i den adaptern då? för org kablage sitter ju där redan |
|
|
Länk Länk Mvh |
|
| där ja = ) sry jag inte skrev vars de fanns , trodde jag gjort de :S | |
|
Ingen fara ;) Jag håller verkligen med om att det blir knäppa mängder sladdar, det blir svårt att trycka in stereon helt. Mvh |
|
|
tur det finns mycket utrymme både in åt vänster och åt höger :) bara trycka in sladdarna :D |
|
| Jaa ni grabbar, har kollat nu men det värkar inte sitta någon orginal kontakt på orginal Kablaget, dom värkar ha tagit bort det så det blir till att hålla på att skala kablar bara | |
| SUCK säger jag bara.. gu så lessamt ! | |
| SUCK säger jag bara.. gu så lessamt ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.