|
|
|
|---|---|
| Tänkte inhandla nya däck till min e46 m3 ! Hur breda däck kan man ha fram respektive bak utan att behöva införskaffa spacers? | |
|
Är det bara nya däck eller är det nya hjul du ska köpa? Är det bara däck kör på originaldimensionen. Är det hjul så handlar det om inpressningen på fälgen. Mvh Markus |
|
| Orginal bak är 255 jag ahr 265 nu och tänker ju inte skaffa smalare däck iaf =) | |
| Bak asså ! Fram har jag 235 | |
|
Spacers gör ju bara saken sämre. Flyttar fälgen närmre skärmkanten = mindre plats för däck... Åkte 275/30-19 på min gamle M3 E46 utan problem på sänkt bil Henrik |
|
|
Varför vill du ha bredare däck än 265 bak? Mvh Markus |
|
|
Jag har 235 fram, 285 bak. Sänkt bil! |
|
|
jag har 265 runtom med med mer camber fram än orginal. Om du vill bli av med understyrning så skulle jag satsa på så breda framdäck som möjligt och behålla 265 bak. Men är det för att se tuffast ut vid korvmojen så kanske det går på ett par bmx hjul fram och 335:or bak ;-) Nej men skämt åtsido sä vad är du ute efter? Att det bara ska se bra ut eller vara ett snabbt koncept? |
|
| HA! Man vill ju se gaalen ut vid korvmojen! Näe men man vill ju att bilen ska sitta som en smörgås och sen skadar det ju inte om det ser fläskigt ut =) Hade tänkt 275or bak och 245or fram frågan är ju bara hur det ser ut på mina "csl" fälgar ? | |
| 265 fram är fläskigt =) | |
| Blev 245 fram och 275 bak (ps2) Ser lagom fläskit ut iaf =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.