|
|
|
|---|---|
|
Borta!! Det kanske kan bli en ny avdelning i forumet istället? | |
|
Jag har mailat webmastern och frågat samma sak. Tydligen så var det för tidskrävande att hålla på med, många skriver ju bara skit, och annonymt dessutom! Jag förstår dom! vi får gnälla här på forumet i stället! /K |
|
|
Just därför skall det ju vara en avdelning i forumet... ej anonymt och möjlighet att kommentera direkt! |
|
|
Instämmer! Det är ovärderligt att få ta del av vilka versktäder/bilfirmor som är oärliga! /K |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
med tanke på alla oseriösa inlägg som fanns där, och att folk inte vågade står för sina åsikter så förstår jag att man tog bort det. Ponera förljande, två "BMW firmor" i stan, den ena ängar all tid åt bilarna, och sköt om dem bra. Kollar upp allt. Den andra sitter på nätet och lägger in falsk info om den första. Vad händer ? Du som inte bor i stan, köper din bil av fel handlare, eller ? Lite överdrivet men.... |
|
Helt sant. Men som en avdelning på forumet blir för det första inte inläggen helt anonyma och det finns för det andra en helt annan möjlighet att följa upp och diskutera dem. Visst var det oseriösa inlägg och mycket skitprat + folk som helt sågade verkstäder för att en reservdel tog en extra dag att fixa hem etc, men gnällspikar finns överallt. Jag är övertygad om att ris och ros skulle fungera mycket seriösare här i forumet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.