|
|
|
|---|---|
|
Har nyligen köpt en M5 E60 2006 års modell. Upptäckte att de yttre backspeglarna inte var elektriskt infällbara vilket har varit standard på E39. Har varit i kontakt med BMW och enligt uppgift finns det inga monteringssatser för att erhålla denna funktion. Är det någon som har någon info att bidra med vad gäller detta? imola03 | |
|
Inte direkt tyvärr. Har samma "problem" med min M5a. Första köparen prioriterade tydligen digital TV före el-infällbara backspeglar.. pinsamt.... 1337 |
|
|
Den förre ägaren på min M5:a prioriterade inte ens digital TV så det är väl bara att gilla läget! imola03 |
|
|
Jag har inte sett vitsen med infällbara backspeglar. Är det trånga garage som gör att ni väljer det??? Jonas |
|
|
Snarare trånga p-platser! Allt för att undvika parkeringsskador... imola03 |
|
|
Tycker att sånt borde vara standard på premium bilar som kostar närmare miljonen... 1337 |
|
|
Jag tycker snarare det borde vara standard att man har eget garage om man har en premiumbil ;D |
|
| Tycker det var fattigt av bmw, borde va standard som e39. Jag trodde det tills nu iaf... | |
|
NPe: en sak att ha eget garage hemma men då och då händer det ju att man behöver parkera någon annanstans... ___ //Ulf |
|
|
Programmer>> Givetvis, ville bara skämta lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.