|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Då var man 7-serie ägare då, Nästan så man inte förstår de själv! Att hitta en fullmatad 745 ia Executive -85 i näst in till nyskick var väl inte vad man kunde ana för nån vecka sen. Nu till min fråga, de är så att det inte sitter nån modellbeteckning på bilen. Har beställt en ny på bmw men nu skulle jag behöva lite hjälp med mer exakt vars den skall placeras. Om nån villig skäl skulle kunna ta nån bild på en baklucka med "745 i" emblemet och ta några mått skulle det hjälpa mycket. mvh/Henrik | |
|
Den svarta från Norrland? Själv missade jag en 83:a 745 med bara några minuter trots att jag gjort upp med säljaren i förväg, kanske den lyckliga ägaren finns här på forumet, helt klart ett fynd för 9000 kronor, men den säljaren kan nog sälja sin morsa för en femma... /Johan |
|
|
Yes. den svarta från norrland blev kvar i just norrland! Tur vi får behålla några fin-bilar här uppe! :) Tråkigt att du missade den där. såg helt klart ut att vara rätt pris på den! mvh/henke |
|
| Jo, 9000kr var som sagt ett fynd, tyvärr var säljaren inte ett fynd...Din bil hade ju alla rätta attribut, rätt färg, rätt inredning etc etc, misstänker att det blev en viss budgivning? | |
|
Ingen som har en 745:a med modellbeteckning att mäta på? väntar på mitt brev från bmw snart. mvh/Henke |
|
|
Johnor: Nä faktiskt inte! Ska inte gå in på vad jag gav för den. Är man ute i rätt tid och har lite tur så kan man göra bra affärer fortfarande! mvh/henke |
|
|
Här är millimetrarna för en E34 Länk och här Länk för E38 Kanske kan vara en vägledning? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har tyvärr inte måtten,men en bild på bakluckan från min förra E23 745ia hittade jag. Länk Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.