|
|
|
|---|---|
|
kan det här vara den bästa bil affären man kommer göra i hela sitt liv?? Eller den största blåsningen man har åkt på ? man har hört talas om att frugan har sålt killens ferrarie för 1kr osv är det här en snarlik fall? den ligger minst 100000kr i underpris? Länk Archer | |
| alltid lika roligt varje gång. | |
| "Ägaren" fyllde år igår. | |
|
Haha har varit ganska många senaste tiden tycker jag. /Micke Länk |
|
|
hahaha höll också på att gå på den ringde upp men fick samma skit som vanligt. sist var de en 02 som rullar 6500 svensksåld med smg för 200 000 haha finns mycket skojare på blocket! |
|
|
hahaha höll också på att gå på den ringde upp men fick samma skit som vanligt. sist var de en 02 som rullar 6500 svensksåld med smg för 200 000 haha finns mycket skojare på blocket! |
|
|
Jag försökte ringa han men fick inget svar fast än jag lämnade ett seröst meddelande på han mobil.. Så det är en skojare vi har och göra med här eller? Freddesix: jag förstår inte vad du menar att ägaren fyllde år igår? Archer |
|
|
Att det är hans polare som har satt ut annonsen bara för att driva med han. Klart man blir sugen att ringa bara för att man kunde ha tur nån gång. Men det har hänt, jag ringde på en båt som låg ca 150000:- under vad den var värd och det var ett special bygge från fabrik. Men den han bli såld på mindre än en halv dag =( |
|
Filip_J |
Nej, ägaren fyllde inte år. Bilen i fråga är US spec vilket man tydligt kunde se på reflektorn på fronten. Bilen på bilden har aldrig rullat en meter i Sverige utan är från USA. |
|
Glädje dödaren hehe :) Archer |
|
|
Keh? Personen som annonsen hänvisade till fyllde år i samband med att annonsen las upp. Syftet var givetvis att han skulle bli helt nerringd av spekulanter, vilket han säkert också blev. Att bilden var lånad är självklart, det är praxis vid denna typ av pranks. Är det en slump att någon lägger ut en M3:a med runt 100kkr lägre pris än brukligt med lånad bild och hänvisar till en person som fyller år samma dag som annonsen läggs upp? "Ägaren" fyllde visst år, jag förstår inte hur någon kan påstå annat än att detta var ett skämt riktat mot honom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.