AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
859

BMW E46 LED baklampor?

To
1.485
Tomas_e36
320Ci -04 E46
Funderar på att köpa LED baklampor till min E46 SEDAN? Undrar om någon har såna? Och om ni är nöjda med resultatet? Något krongel med monteringen, eftersom det är ju ledlampor? Håler de länge de där LEDerna?
Billigaste jag hittade på nätet är 2200:- någon som vet om det finns billigare än det? Hur är det med kvaliten då, håller den där plasten?
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
Jag har ledlampor på min E46 sedan som jag köpte på stylabilen.se. Tillverkade av DEPO.
Inga större problem med monteringen. Fick visserligen skrapa bort lite av kretskortet annars tog dom i plåten när man skulle skruva fast dom men dom ser grymt snygga ut och jag är supernöjd =)
Har bara haft dom i kanske två månader men inga problem alls än så länge. LED håller ju i princip hur länge som helst jämfört med vanliga lampor.
Plasten var det inga problem heller med. Fästena såg presis ut som original. Har en bild på dom i mitt galleri om du vill kika.
To
1.485
Tomas_e36
320Ci -04 E46
ja det är exakt såna jag vill ha, vad gav du för de inkl frakt?
Vo
271
VoidMain
Mazda6 2.5 Sport -10
Köpte dom som sagt här: Länk
Men jag köpte även vita sidoblinkers, angeleyes och vita framblinkers i samma beställning så jag fick ett paketpris. På sidan står det annars att dom kostar 2590:-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.