AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.098

Någon som känner till denna estorilnlå M3 limo?

Ro
108
Rojjan
-96 M3 3.2 Coupe
-69 Camaro SS
Jag är ute efter just en estorilblå limo, och hittade en i grannlänet.
10ägare sen -96.

Länk

Någon här som ägt den eller känner till dess historik?
Ledsen men nej jag känner inte till historiken, dock måste jag säga att den är otroligt läcker, älskar Estorilblau och speciellt på M3 Limo (min favvo av E36:or=) minus bakljusen så klart, dom var hemska..

Stephan
Ro
108
Rojjan
-96 M3 3.2 Coupe
-69 Camaro SS
Ja skulle jag köpa den så skulle originalbaklysena monteras så fort ägarbytespappret lagts i postens gula brevlåda...

Jag avvaktar ett par dagar, och ser om jag får några svar här innan jag åker och tittar på den.
lazerblå enligt texten :P annars såg den väldigt fräsch oxh snygg ut
Volvofantast som säljer = skrattretande..

Rojjan; Låter bra:)
Inredningen ser ju riktigt nice ut. Men jag tycker priset är alldeles för högt. Dock har jag rätt dålig koll på m3 e36s prisbild.
Ro
108
Rojjan
-96 M3 3.2 Coupe
-69 Camaro SS
Det finns liknande för 90k, så lite prut blir det självklart...
Fin bil men bakljusen är tokhemska

Bm
190
Bmw89
BMW M5 e39 99:a
Jag tyckde den såg lite halv missskött ut. Men den kan ju vara bättre i verkligeten, vilket jag dock ej tror.
Bara något jag kom att tänka på direkt så där är, varför sitter det den gammla fula ratten i den, ska vell vara den 3 ekrade jag har i min GT, i 96orna, eller vara de bara couperna som fick den?
Fricke; Har du den treekrade sportratten med färgat emblem fast utan handgrepp? (kod 255) I så fall har du tillvalsratten som är extrem vanlig i Italien och UK, medan i övriga länder är det ratten på bilden (kod 710) som gäller till och med 96års modell och den treekrade som ovanligt tillval, från 1997 är det samma 3ekrade M-ratt som sitter i till exempel E39 M5 99-00 som gäller.

Stephan
Okej trode den treekrade som jag set i alla GT och även min, var standard även på 96or, men den tjocka treekrade som kom senare vet jag vilken du menar.

Är den har jag har och som jag trode även 96orna hade.

Länk
Ro
108
Rojjan
-96 M3 3.2 Coupe
-69 Camaro SS
Om ni vet nån annan fin limo så hojta till.
Estorilblå ska den vara. Silvermetallic kan funka med om det finns.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.