|
|
|
|---|---|
|
Var och köpte en 330D E91 i Tyskland för 2 veckor sedan. Har haft mycket nytta av all info. här på forumet. Priserna är väl inte så mycket lägre än Serige men utbudet är ju helt enormt. Var och tittade på flera bilar, bara hos auktotiserade BMWåterförsäljare och samtliga bilar var i mycket gott skick. Beskrivningarna i annonserna stämde och skicket var över förväntan. Kan bara rekommendera att köpa av en BMW handlare. Inga överaskningar och dom fixade alla exporthandlingar. 150 mil hem var ett rent nöje, med det vridet sitter man bara och flinar. 0,66 i förbrukning och 98km/tim i snitt, bra siffror för en så potent bil tycker jag. | |
|
Grattis till ett mycket bra köp! Det är så jag köper bil när jag letar bil i högre prisklass, köpa i Sverige gör jag bara i absoluta undantagsfall (vi tar INTE hand om våra fordon tråkigt nog) Moderna BMW Dieslar är riktigt riktigt trevliga, så grattis till val av modell! :D Mvh Stephan |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Samma sak från mig, ett stort grattis! Det låter som att du har gjort precis som man ska göra, dvs samla info och förbered dig innan, då går det mycket enklare. Att handla från BMW-handlare är enligt min erfarenhet helt säkert, speciellt "Premium Selection". Även om priserna inte skiljer så mycket vid första anblicken, så är precis som du säger bilarna i ett absolut exemplariskt skick hos BMW-återförsäljaren. Jag vågar faktiskt lova att man får mer bil i bättre skick när man köper bil som du, än att handla svensksålt. Oftast är tyska bilar bättre utrustade än svenska, något som jag personligen värderar väldigt högt. Fint bilval också, 231-hästarsdieseln är ruggigt stark och samtidigt snål! Mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.