AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
840

Bmw Märke

toffe
Kann man köpa ett 530i märke hoss en bmw handlare,
och vad kostar det i så fall???
Ett sådant som sitter på bakluckan alltså.
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Du kan få köpa mitt 518i emblem om du vill ;)
toffe
haha roligt!!

Plockade bort ett annat märke och lacken är lite repad
under.
Det andra märket var ett m-märke och det ska inte sitta där då det ej är någon m-modell tycker jag.
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Märket finns att köpa och kostar runt 200:-.
toffe
Tackar för hjälpen PJ.
BM
51
BMW 535 E34
BMW 535 i -90
Jag betalade 180:- För mitt 535 märke då ingick det "dyra" i:et i priset. Fast jag fick lite BMWCS rabatt då...

Johan
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
Varför sätta på ett märke (om nu inte lacken är repad förstås) överhuvudtaget? Är överlycklig att det inte sitter ngt på min egen. Devisen: "Vara men inte synas" tycker jag är utmärkt. Har inget behov av att hävda mig vid ett rödljus eller kö och de som väl blir omkörda vet nog själva vad det var som hände, och om de inte gjorde det så hade de nog inte fattat bättre om det stod lite löjliga siffror...
Men smaken är som baken...

svante...som med min 518iS
är ganska tacksam över att det inte sitter nåt fult emblem som skriker ut vilken snik det är ;)

#232 i E28 registret
Länk

Rätt coolt är ju att ha typ en 540 med 520-märke, det absolut floppigaste är att ha typ en 318 med M3-märke fast jag håller nog med tidigare skribenter om att det är snyggast utan märken.

www.malte-racing.com
toffe
Håller med att det är snyggast utan, men eftersom där är lite repor så vill jag sätta dit emblemet!!!
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
sätt dit ett sämre märke, så kanske du slipper att få bilen vandaliserad av avundsjuka grannar.. bara ett tipps.
Alla som är insatta i bilar ska kunna se skillnaden ändå... :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.