|
|
|
|---|---|
|
"E38-lik" talas det ju ofta om på forumet men denna tar nog ändå priset Länk Man undrar ju vad som hänt med en sådan bil, ser ju ut som de varit stöldskada mm, men de är väl som vanligt på KVD gamla återtagna kreditbilar som nån dåre kört sönder helt men inte betalat... BMW CS #5139 | |
| Det var nog den värsta jag sett, till och med mögel i bilen. Kör den till skroten | |
| Att de ens försöker sälja den.... | |
|
Förstår inte "gnället" riktigt...... De står ju klart och tydligt "Reservdelsbil" och man har satt 1000 kr som startbud. Det kanske kan vara ett klipp för den som får den "högen" biligt och hittar en motor eller annat som kanske är friskt nog för att hamna på en annan bil. Men visst är det tråkigt att se en exklusiv bil sönderkörd och skabbig. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Mycket grejor kvar att plundra från den...1500kr högsta bud nu :)) Den kommer att hamna en hel del högre upp i pris vad det lider,men visst var det ett sönderkört lik... Mvh Janne. |
|
|
Hej gott folk! Såg bilen förut och jag vet historien bakom händelsen. Sommaren 2006 alternativt 2005 såg jag samma bil (TNN916) inkörd i ett räcke precis vid infarten till Lysekil, vid en busshållplats innan UNO X-tappen kl 12 mitt på förmiddagen. Ganska stor uppståndelse med bärgare och polis på plats. Aktern hade lyckats ta sig igenom räcket så man såg att fronten stod rätt ut mot vägen. Hastigheten måste varit hög då det kan anses näst intill omöjligt att få till en sladd på följande väg. |
|
|
Hahah! Den där ska jag bjuda på bor ju bara 5mil bort så! Vad kan den tänkas vara värd? |
|
|
Tur jag inte har plats för den där skrothögen , 2000:- kr kan skrotet vara värt , det kan ju va så att man behöver någon del en fredag eftermiddag ganska akut och klarar sig med en begagnad skruttig del till nästa vecka då BMW öppnar. Fast inte är det snyggt att ha skrotbilar ståendes....... "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
| Bara inropsavgiften ligger ju på 2600:- så.. Men får se hur det går 7-8k kan det ju vara värt. Tänkte gå runt o pilla på skrotet nån gång ibland, har ett litet garage utanför verkstaden där jag ställer allt skrot så grannarna inte blir blinda. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.