|
|
|
|---|---|
|
Jag hade ju tidigare en liten tråd om fikaträffar i sommar Länk men då jag har haft mycket jobb under sommaren så har det fallit lite i glömska. Men, nu har jag bestämt mig för att ta lite längre ledighet, 1-2 månader eller så, när jag kommer hem från denna oljeplattform Troll B Länk om ca 1 vecka. Då skulle det vara trevligt om vi kunde samla ett skapligt gäng 7:or (i första hand) på Skokloster och ha en trevlig stund i solen (får vi hoppas) med rundtur på slottet och fika/lunch/picknic. Det finns bra möjligheter för att kunna parkera fina bilar lite snyggt, och med lite tur så kanske vi kan få lov att köra försiktigt in på slottsområdet och parkera riktigt aristokratiskt :-) Kanske det kunde vara trevligt att mötas på någon annan plats ett stycke ifrån Slottet, och sen köra i stilig välputsad "kortege" på trevliga vägar till slottet? Tips på sådana mötesplatser med fina trevliga vägar till slottet? Jag har inte för avsikt att arrangera detta helt själv, utan det får helt bli nåt sorts "knytis" alltså att vi alla bidrar med det vi kan för att få till detta. Fika och mat finns att köpa på slottscafét, och man har guidade rundturer på slottets enorma och unika utställning. Länk till info om Skokloster. Länk Så, hur många kan tänka sig vara intresserad av en enkel träff på Skokloster i slutet på Augusti el. början på September? Vi bör väl försöka lägga detta på en helg så att vi har en heldag med turer till Skokloster, mingel fika/lunch och rundtur på slottet, samt ev. biltur i omgivningarna och hemfärd. Dr Tinnitus Min bil Länk | |
| Om man tillåts dyka upp med en Zäta hade jag eventuellt varit intresserad... | |
|
Z kan vara kul ja, men nu var det ju i första hand en 7-träff, så det får vi fundera mer på när vi vet gensvaret från just 7:or Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Noll intresse tydligen... Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.