|
|
|
|---|---|
krukan6 |
Jag skall skaffa hund nu och undrar vad det kostar med hundnät till min kära 328iT E36 -97a. Kan man kombinera hundnätet med överdrags plasten som är i kombiutrymmet? Pleas help me! |
gagge |
hmm... ska du ha hund i din bmw? köp en volvo. |
|
Ska du ha original, kostar galler (stål): 3565kr och skyddsnätet: 3060kr. I ditt fall kanske galler vore att föredra med tanke på vad hundar kan få för sig att tugga på. ;) Inte gratis precis! Mvh |
|
krukan6 |
jaja, nu skall du inte vara sån. Bara för att man har hund behöver man inte skippa sin BMW. Kasst svar! |
krukan6 |
Så du menar att hunden kan äta sönder de vanliga skyddsnätet?! Galler låter inte så kul. Får höra med min lokala BMW handlare om detta. |
|
Jag hade en kollega på arbetet som hade sin hund i bilen under en dag. När han kom tillbaka till den hade hundkräket tuggat sönder halva inredningen. Han fick väl iofs skylla sig själv men vissa hundar tuggar på ALLT. Jag vet inte riktigt men risken finns väl att hunden tuggar sönder nylonnätet. Mvh |
|
krukan6 |
Dyrt!!!! Trött man skulle bli iaf. Vad var det för hund han hade då? |
|
En rottis, stor och rätt galen. Men det klart det är väl vad man ber om när man låter hunden sitta i bilen hela dagen. Nu hade han en skräpbil men den var inte så snygg innuti efter det. Han köpte sedan en 318i touring E30 med galler. :) Mvh |
|
|
3565kr för ett i stål, det e dyrt. Har en kompis som har en v70 och det fixade han själv. han gick och kollade på en begangnad v70 på bilia som hade galler och gjorde ett själv. ( mått och fästen. ) på med spray färg och kostnaden är nere i under 500:-. Visst det är inte orginal men det funkar och det ser inte hemma gjort ut.(han e pedantisk) |
|
|
Köp en hundbur som är anpassad till bilen. Jag gjorde det och är glad för det. Funkar kanon. Kolla bilder och info på min sida. Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
krukan6 |
Vad kostar hundburen? Tips på nån som säljer sådan? Blev himla bra i din bil. Vad har du för hund? |
|
Jag eller min fd. har schäfer. STOR, runt 50 kg. Köpte buren hos www.robusthundburar.se och jag gav 3100:-. Bara att ringa och beställa! Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
krukan6 |
okey, tack för tipset! Förresten, jag vill vara med i Touring klubben. Hur fixar vi det? :) |
|
Krukan6: Skoj att du vill vara med, skicka bilder och info till Micke adressen är bmw530iat@telia.com, så fixar han det. //Palle |
|
krukan6 |
Palle: Snygg bil du ha. Den ser precis ut som min förutom att du har 18" fälgar till din. Jag sitter med 16" Original fälgar med vinterdäck på nu. Letar sommardäck och fälg på 17" beg. Jag slänger upp bilder på Mickes hemsida. |
|
Krukan6: Tack! som sagt, jag är mycket nöjd! //Palle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.