|
|
|
|---|---|
|
Menar det är trots allt en bilfirma som säljer den, Någon som har erfarenhet av bilgallerian i malmö? Länk | |
|
Ena sidolisten saknas, blinkersena sitter fel och på olika platser på vä resp. hö sida, ratten verkar inte vara en M-ratt. Definitivt inte skånes finaste M3 som han proklamerar. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Ja jag vet inte ja, tycker jag känner i gen den bilen, men åk och titta på den vet ja, man ska inte döma bilen förens man sett den och kört den, tycker då jag i alla fall. Angående ratten så är den i allra högsta grad en M3 ratt, den ratten sitter orginal i BMW M3GT, även i många M3 3.2 96or. MVH Fricke |
|
|
Ska det inte vara färgade stygn i ratten då? M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Var är check controllen? Ser ut att saknas. | |
|
Tror inte heller att det är en riktig m-ratt. Brukar ju vara tumgrepp på dem! |
|
| Står som oförsäkrad i bilreg på nån Polska..=Bra tecken.. | |
| tycker bilen ser fin ut, men all info skrämmer mig. 310 hk lite sådär lätt från 286. troligtvis ett öppet filter bara som, dödar mer än det gör nytta haha. Bilfirmor skrämmer mig mer än privatpersoner. | |
pg_ice |
ännu en som får ut 25hp med chip och öppet luftfilter 3hp ger det så dra av 22hp från 310 |
| Lacken var riktigt fräck och den är inte sönderstylad med största vingen som hittas, så det kanske finns hopp för den. Går den bra maskinellt och i drivlina så visst.. | |
| Kameleont lack = Vallåkra -98 :) | |
|
Haha Vallåkra -98, klockrent :) Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.