|
|
|
|---|---|
|
Hur snyggt va de här då?? Tur att man har olika smak iallafall.....Tycker att det är synd att förstöra bilen sådär...skulle inte betala dom där pengarna! Eller vad tycks? Länk | |
|
Av alla sönderstylade Bmws tyckte jag denne tillhörde den mildrare varinaten. Men snyggt? Nope... //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Lite OT, men i München såg jag för några veckor sedan en Rolls Royce Cab med svart tygtak, helmatt mörkbrun lack och motorhuv i olackad, borstad plåt (aluminium?)!! Usch vad fult!!! Lars Franzén |
|
|
Jag tycker faktiskt att mattsvarta bilar är fina och den med men det är lite synd o göra så på en sådan gammal goding som en e34 m5. sen tycker jag inte att det drar upp priset en krona oavsett om bilarna är omlackade/ny lackade. Orginal ska det ju vara |
|
| Såg den bilen IRL för några år sedan. Den är i ruskigt bra skick. | |
|
Jag har oxå sett den bilen på en Förenadebilträff.. MYCKET välskött! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
såg en mattsvart range rover igår på gärdet i stockholm. alltså den nuvarande modellen. ganska vågat rent värdemässigt. angående matt billack i allmänhet, så tror jag inte det tar lång tid innan stora biltillverkare börjar erbjuda det som standardval. egentligen är det där inte matt, utan så kallad satin finish. |
|
| Bapelsin: den var inte bara foilad? En bilsäljare här nere har en vit e92 M3. Den är egentligen silver men är foilad i en vit, matt färg. Sjukt snyggt. | |
|
@Lus: det slog mig aldrig ens, men det är klart, så var det säkert. matt vit e92 M3 låter asmäktigt! du har ingen bild? |
|
| Ingen bild tyvärr, men visst blir man lockad att göra så själv! Kostnad var cirka 20 kakor att få det gjort av en firma i Köpenhamn. Det var *riktigt* bra finish. Vet inte vad lacken under tycker om det men antar att det kanske skyddar? | |
| Mattsvart är rått! Tycker den var riktigt snygg! Ingen som sett Lamorghini Gallardo Nera? Mattsvart gallardo.......RUSKIGT SNYGG!! | |
| Såg m5:an för några timmar sedan. Den som det länkas till. Stod på vallåkraträffen och såg oerhört fin ut. Ser 10 ggr snyggare och fräschare ut i verkligheten. | |
|
Såg den på vallåkra med. Har pratat med honom att byta den med min bil. Kan man få 100k för den när man ska sälja den sen tror ni? Mvh Daniel |
|
|
Den är väldigt snygg! Har studerat den på nära håll vid ett flertal tillfällen och det ar mycket bra gjort! In God we trust, All others pay cash/// |
|
| Mattsvart är riktigt fin. Ser tungt ut. | |
| Svinfräsch kärra är det. Sett den många gånger i Helsingborg. Ser ut att vara ett mkt bra lackjobb. | |
|
Här är en bild på den mattsvarta Range Rovern ser grymt ut i verkliga livet, sorry at det inte är en BMW :-) Länk |
|
|
Fanns det inte en bygg/renoverings tråd om denna m5a för något år sen? Minns inte om det var här på AP eller i ngt annat forum. Mvh Jojje |
|
|
mattsvart är ju lite utav en egen genre.. denna m5a se ju grymt rå ut.. \m/ |
|
|
Jojje, Har också något minne av det. Tror det var på Zandlådan. Ska se om jag hittar länken dit. |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.