|
|
|
|---|---|
|
Var det någon där som såg den? T ex kollade under huven eller så? Enligt speakern så skulle det visst vara 500 bromsade hästar i den Alpinan? Ingen som såg när han körde, om han körde överhuvudtaget? Ska det vara på det viset?! | |
|
hmm, var på Emmaboda men såg ingen B6:a ?? när skulle den varit där ? ja såg dock 2 B10:or, varav en BiTurbo.... |
|
|
den stog vid avtagsvägen från banan, dvs där man körde in. vi utställare fick svänga direkt till höger efter vi hade passerat deras konstruktion där. den stog lite längre fram där uppe! jag såg två B10 biturbo och den röda B6:an. Såg du inte min B6:a då? Ska det vara på det viset?! |
|
|
Om ni hade såna bilar på Emmaboda, varför körde ni inte med dom!!!!!!!???????? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Jadu! Man kanske inte vill slita för mycket på drivlinan, vad vet jag. Anledningen till att inte jag körde var för att jag inte hade lust för det, orkade inte stå i kö så länge. Sen varför de andra inte körde som var där kan jag inte svara på. Ska det vara på det viset?! |
|
| En kamrat till mig har en B6 2.8 med en bit över 500hk. Det var nog han som var där för såna bilar lär det inte drälla av. Känner jag honom rätt så kommer bilen tyvärr aldrig köras på strippen. Den är byggd för att njutas av på vägen. | |
|
är hans röd? i sådana fall så var det nog hans då! jag skulle nog antagligen gjort samma som din kompis. Alpina E30 är verkligen en vägvagn. Tycker min känns som att köra en ny bil, även fast den är 13 år gammal Ska det vara på det viset?! |
|
|
Klart man ska dra nån repa för att få en tid på bilen! Inte fan ska grejorna klappa ihop för ett par repor, i så fall är det ett dåligt bygge. |
|
|
stensth, Jag tror den är röd. Jag har inte sett bilen själv eftersom jag knappt träffat honom efter han fick ihop den. Han bor på fel sida om Stockholm... Ivar, Hade du haft lika mycket vrid som han så hade du också tänkt lite på hur du använder den. Det räckte med några provturer för att växellådan skulle separera. Originallådan på en B6 2,8 ger en maxfart på ettan på ungefär 80km/h så det bryter bra i grejerna i starten. |
|
|
Mäkinen: ok! Ivar: Jag har inte märkt av att det är ett dåligt bygge, snarare tvärtom! Om man inte är intresserad av att få ett tidkort då? Jag vet redan hur fort en B6 3,5 ska göra på kvartsmilen! Ska det vara på det viset?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.