|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vad säger ni??? kap eller vrak??? men tanke på priset så skulle man ju kunna sälja av all styling och sedan göra bilen lite mer orginal för en ganska billig slant.. vad säger ni?? | |
| och länken... | |
|
Vrak, men kan förstås vara ett kap med |
|
| jaha, och var e bilen? | |
|
intressant. hade blivit bättre i fall vi fick se bilen ;) Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
Gemini__ |
Håller inte med vissa i denna tråd. Säger kap, men kan vara ett vrak. |
| Kortsiktigt troligen ett vrak, men på något års sikt ett kap, detta grundas dock på att räntan inte ökar ytterligare. Utvecklingen i USA och Georgien påverkar måttligt. Min försiktiga rekomendation är köp, med reservation att oljan inte ökar i pris i höst. | |
| KÖP! | |
| Länk sorry gubbar.. hade inte ens märkt att jag glömmde länken | |
|
Länk |
|
| Det borde krävas ett separat körkort för att få styla bilen... | |
|
Ankstjärt och lösnäsa. Nja... Vad kan det kosta att återställa den till originalskick? Mer än att köpa en snygg originalare troligtvis. Men har du mycket tid över så... MVH Stenis |
|
| tyvär så var den inte i närheten av vacker.. Satsa på en orginalare :) | |
|
förstörd!!!!! |
|
| åååhh fy fan vilken hemsk skapelse,han har ju våldtagit bilen | |
| Hurfan det går att få till en bil??Här kan man snacka att man har taskig smak om man lägger ut så mycket pengar och tid på att förstöra en M3a.Sanslöst! | |
| Hemskt ful. Skrota alt. donera till något fordonsgymnasium... | |
|
Vadå? Finns det ingen här som ser möjligheter? ;) Bort med spoilers och baklucka samt fälgar på blocket till någon annan dåre, på med nytt från valfri e36a och gör en garagelack så seriöst som det går med förarbete och dylikt: 1. Du har en skitrolig lekbil och sleeper. 2. När bilen om ett par år blivit populär igen med stigande priser säljer du den för mer än du gav till en som återställer m-paket och lack. Voila, du har räddat en bil som annars hade hamnat hos ännu en gasglad spoling och till sist hamnat på skroten. Som belöning får du det jävligt skoj ett par år! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| låter maskinen bra så skulle jag köpa den och sätta på orginal kjolar och kofångare. kan inte kosta mycket beggagnat. sen kan man gasa bäst faan man vill. | |
| Om nån här på forumet köper denna bilen skulle det vara hemskt kul att följa arbetet med att återställa den till original. Nästan som man blir rörd om någon skulle vilja förbarma sig över liket. Hade jag haft tid och kunskap hade jag nog funderat på ett sånt projekt som faktiskt låter riktigt kul och också är en god gärning. | |
|
alltså alla har ju olika smak här i världen. men det som stör mig på just denna bil är att det är ingen vanlig 318 dom stylat som alla andra brukar göra. nej utan då tar man en m3 av alla modellerna och stylar "vist det är okej det med men om man endå hade haft bra smak isåfall" men det värsta av allt med detta bygge är..... att den som gjorde detta har ju lagt ner säkerligen 30-40 000kr på bara stylingen. med andra ord finns det en person i det här landet som är både nöjd och stolt över sitt verk... ??!! för alla har olika smak som sagt och vad gör man?.. Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.