|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tycker tvärtom att det är all heder till Dr.T att påpeka just detta då detta talar om för mig vad just denna ägare besitter för kunskaper om sitt fordon och antagligen fått underhåll därefter. Och jag har ju ingen aning om hur er bilkörning ser ut men i mitt fall består färden uteslutande i stadstrafik för att avvika ibland ut på stora vägen och sträcka ut och jag har INTE rostiga skivor, varken fram eller bak. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Visst är jag petig ibland, och alla kan göra fel ibland. Men, trots det så är det allt för ofta som man hittar anmärkningsvärda felaktigheter när bilarna beskrivs i annonserna. Jag har friska men inte nya bromsskivor på min bil, de blir lätt lite rostflammiga under/efter biltvätt eller om bilen står i fuktig miljö utan att köras någon dag. Detta är inget som jag ser som onormalt. Mina skivor är originalskivor. Oc nu pratar vi inte om gravrost utan fukt som får skivan att lite rostflammig på ytan Detta försvinner direkt efter att par inbromsningar. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Här va en till: Länk men nästan för bra för att vara sant... |
|
|
Bagaren o Tim gratulerar till försäljningen då jag ser att annonsen är borta på blocket, dock kvar på Autopower.Vore kul om det var nån AP-medlem som köpte den o kunde "skryta" lite om klippet ;) FinnUbbe: Först när jag kollade annonsen var den på 39900 nu är den på 44000 eller högstbjudande, har iallafall mailat för mer bilder och info om service-bok +regnr. Annars är det hetaste en bil som tyvärr tänjer rejält på min budget..... Mvh |
|
| Jo nu har dom höjt priset från 39900 till 44000 (eller högstbjudande...) | |
|
Är det mina ögon som inte hänger med eller spökar men tycker skinnet ser ganska ljust ut på bilden? Annonsen säger "Svart helskin" Tog o förstorade upp lite i Windows Fotogalleri finns det olika nyanser av svart skinn? skulle inte svart va svartare? Bilen som diskuteras senast Länk Mvh |
|
|
Hejsan! Bilen blev såld i lördags. Sänkte priset fredag förmiddag och den var i princip såld på eftermiddagen. Han som köpte den har en m5 3,6 -93 han skulle ha 740:n som vardagsbil. Den kommer rulla i eslöv nu. Mvh Tim |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Du har pm :) |
Scheckheft |
FinnUbbe och Hercha: säljaren av den röda E38:an är en stor bluffmakare! Bilen på bilden är definitivt inte hans. På bilden syns en calypsoröd 750 av årsmodell 98 i Lang utförande, importerad från Tyskland till USA år 2001. I och med att bilen på bilden inte är hans så ifrågasätter jag också hans övriga uppgifter i annonsen. Läge att anmäla till Blocket? |
|
Hej Scheckheft: Tack för informationen, usch vilka skojare det verkar finnas. Har inte fått nåt svar på mitt mail till han. kan man anmäla sånt? förresten hur fick du den infon? Mvh |
|
Scheckheft |
Länk |
|
Bäva månde FRA! Scheckheft har stenkoll på nätet, värsta agente :) Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
OjOj Scheckheft: ja där ser man! tack än en gång! Ljust skinn hade den med, tyckte det såg lite så ut på bilden. Mvh |
|
Scheckheft |
:)) E38:an har jag fortfarande någorlunda koll på. Bilden i annonsen på Blocket kände jag igen direkt. |
|
Synd ändå att annonsen inte var äkta, den calypsoröda var vacker :). Skulle vara roligt att besvara annonsen ifråga, åka o titta på bilen och önska se den på den garageuppfart som fotot var taget, problem, eller;) JHbimmer |
|
|
Hej Inget riktigt intressant för tillfället, följer blocket x-antal ggr per dag ser en del prissänkningar och analyserar läget. Kanske blir Tyskland ändå? ja hmm har inte så bråttom iallafall :) Mvh |
|
|
Jag har eventuella funderaringar om att sälja min bil, då jag precis köpt motorcykel och behöver betala tillbaka lite på hoj lånet så snart som möjligt. Har dock inte helt bestämt mig för att sälja den enormt sköna bil. Annons finns här iaf: Länk Pris går att diskutera. // Emil |
|
|
Hej UniBall86:ser ut att vara en fin bil,säkert en pärla vet dock inte om jag vill betala 90000 för en 96 då man kan få en 99+ för dom pengarna. Vad har jag missat:skryt upp din bil ;) MVH |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
90.000 är ju överpris för en gammal stylad -96a. Roligt ang annonsen på USAbilen, jag kände också igen den från en tidigare tråd om just den kombinationen. Låt inte pengarna begränsa dig om du ska köpa en fin E38. Finns det ingen nu så kommer det en och har du inte råd med den som kommer sen så vänta lite till. Helt onödigt att köpa en gammal med 20tusen mil på mätaren. Köp den som faller dig i smaken - det tjänar du mest på. Är det en -94 för 36.000kr så köp den, då mår du bäst =) Helst borde du titta efter en -00/-01. De är helt fantastiska vagnar. HELT annan bil än prefacelift vad det gäller reglage och det mesta anser jag. Allting går så mycket bättre i en av de senare årsmodellerna. |
|
maverick. Det kan väl inte vara särskilt stor skillnad på en -99 och -0/-01, eller...? Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.