|
|
|
|---|---|
rick.b |
hej! ska byta inredning från tyg till skinn, min bil har airbags x2 och ingen stols värme men medan bilen som skinnet är ifrån hade ingen airbag men stols värme. någon som vet hur jag löser detta lättast (min bil är en 520-95 sedan) mvh rick. |
|
Värmen lär inte vara några problem då det bara är en liten kontakt som sannolikt är fördragen, men jag hade noga kollat upp OM du kan lösa det utan att använda dig av airbags som fanns där från början. Kan tänka mig att det finns en hel del tekniska grunkor som förväntar sig att känna av dessa airbags. Surfa in på beam.at/bimmer |
|
rick.b |
tack för inlägget! vet du även hur det är med bältessträckarna? och menar du att jag ska skippa air bagen |
|
bältessträckarna är en vajer som sitter fasthakad under stolen. Jättelätt att se. kolla www.mekartips.tk fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Jag har bytt till skinn i min 520 och även jag hade ingen värme innan men nu har stolarna fram stöd för detta... men jag har ingen kontakt fördragen i min bil! Vad ska jag göra? Vore skönt med värme.. finns det någon som löst detta problem tidigare? Stay tuned with my car! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.