AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
777

storlek på batteri till bensinvärmaren?

jo
35
joakime34/e39
520i-85
525ia-94
528i-98
hejsan har just köpt en 525ia e34 touring1994 årsmodell är det någon som vet vilket amper tal det ska vara på ett sådant batteri som sitter vänster bak.
det som satt där var, borta och den jag köpet bil visste inte vilket amper tal det var.? + skulle vilja veta om det går att byta språk på stora färddatorn? det är tyska, nu skulle önska att det var engelska vet hur man byter på check kontrollen säker enkelt för en van bmw ägare

mvh

Sh
152
Sh4me
F11 520d X-Drive - 14
För att byta språk på OBC'n (Färddatorn) sätter du bilen i tändnings läge, och håller samtidigt ner knappen på instrumentbrädan för checkkontrollen så kommer den byta språk. Håll inne knappen tills Engelska kommerfram.

Har för mig jag gjorde så iaf... =)

Vilket batteri är det du syftar på? Jag tror inte jag har nåt där i min 93'a sedan...

Har för mig att extrabatteriet är på 24 Ah. Det är inte kritiskt, se till att det passar i utrymmet bara.

FP
jo
35
joakime34/e39
520i-85
525ia-94
528i-98
tack för svaret hittad 30ah batteri som passade perfekt.

mvh
joakim

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hej och varmt välkommen som BMW-ägare!
Får jag tipsa dig om att åka till en BMW-verkstad och beställa en instruktionsbok på svenska om du har tid? Att läsa hela instruktionsboken är en väldigt bra nattlektyr:)
Freude am Fahren!
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.